Full Width CSS

Usah Dipercaya Lagi Janji Manis DAPig Jaga Kepentingan Semua Kaum - Aziz Kaprawi @AKaprawi


22-8-2015

Dalam ucapan saya sewaktu Perasmian Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Sri Gading yang dirasmikan oleh YAB Dato' Seri Zahid Hamidi, saya menyatakan bahawa jentera parti perlu diperkukuh bagi memastikan kemenangan BN. Jika BN kalah, DAP akan mendominasi kepimpinan negara walaupun jumlah kerusi mereka sedikit. Segala usaha perlu diperkuat bagi mengekang kemaraan DAP yang rasis.
23-8-2015

Saya merasmikan Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Batu Kawan, Pulau Pinang. Dalam ucapan saya sekali lagi saya mengulangi bahawa kemaraan DAP perlu disekat bagi membela nasib orang-orang melayu.

Para perwakilan juga berkongsi cerita dengan saya tentang beberapa buah kampung melayu yang sudah dan bakal dirobohkan. Cerita yang sama juga dikongsi sewaktu saya berjumpa dengan ahli-ahli NGO Melayu Pulau Pinang. Saya berasa sedih


24-8-2015

Sehari selepas ucapan saya di Batu Kawan, Pulau Pinang. Pada kira-kira 9.00 pagi berita telah tersebar keseluruh negara bahawa Kampung Mutiara, Batu Ferringhi di Pulau Pinang bakal dirobohkan. Kampung ini menempatkan majoriti orang Melayu seramai hampir 1,000 orang. Kejadian ini konsisten dengan kenyataan saya bahawa jika DAP berkuasa, nasib orang Melayu tidak akan terbela sama sekali.

Namun, saya bersyukur hasil usaha sahabat-sahabat UMNO Pulau Pinang Kampung Mutiara tidak dirobohkan dan 1,000 keluarga tersebut tidak kehilangan tempat tinggal mereka. Insiden ini sedikit sebanyak harus membuka mata kita dan nilai sendiri keikhlasan parti DAP untuk membantu orang Melayu. Wallahualam.


Sumber : FB Aziz Kaprawi

Post a Comment

1 Comments

  1. padan muka melayu di penang....mana pergi bahalol bahalol totok PAShit yg tolong si kafir DAPigs ni menang dlm PRU dulu...???
    sokong la lagi next PRU....sah..melayu di bangsatkan di Penang....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..