Tuesday, September 22, 2015

Kenali Petualang Bangsa Yang Cuba Bawa Masuk FBI Ke Malaysia?


Inilah wajah petualang bangsa yang beriya-iya mahu membawa masuk agent Yahudi & kuasa asing mencampuri urusan dalaman negara.

Si kitol moden?

11 comments:

  1. Pada zaman dahulu diceritakan bahawa Sang Rajuna Tapa yg menderhaka kepada Negara dengan membuka pintu masuk kepada Mahapahit telah disumpah menjadi batu, wallahuaalam.

    ReplyDelete
  2. Kita patut bergantung pada Allah. Dia bergantung pd musih Islam.

    ReplyDelete
  3. Syabas! Inilah yg musuh islam dlm dan luar negara mahukan.

    ReplyDelete
  4. Hehe...tolong rasional sket...kalau ahli keluarga dianiaya...dilapor pd pihak berkuasa tempatan tiada tundakan...malah dibodohkan...mana mungkin akan mendapat keadilan jika tidak dimohon pd pihak berkuasa lain ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. si pencacai
      betul ke dia di ainaya?
      kalau di ainaya boleh pulak ke hulur ke hilir bawka dokumen palsu?
      Atau dia yg sbrnya pengkhianat?

      Apakah jiak betul diainaya pula boleh pergi minta bantuan musuh2 lahantullah itu?

      tggu bala Tuhan! org mcm ni takkan selamat dunia akhirat

      Delete
    2. “Those who believe in God do not suffer from doubt in the truthfulness of His promise, and in the deep-rootedness of truth in the building of the cosmos and the systems that govern it, and in His support for Truth that He throws at falsehood an invalidates it. If God tests them by the victory of falsehood for a while, they know that it is a test, and the can sense that their Lord is training and mentoring them because of a weakness or shortcoming in them, and that He is preparing them for welcoming a triumphant Truth.

      Sayyid Qutb

      Bersabarlah. Tak perlu campurtangan luar yang jelas musuh islam. Bila kita putus harap kita patut cari Allah bukan cari mereka yang sah2 musuh islam

      Delete
  5. Babi moden...
    Manusia laknat sial haramjadah krparat...
    Haramjadah babi upahan tun tua gila babi

    ReplyDelete
  6. Kesihan anak-anaknya yang malu menghadapi masyarakat. Anak mana yang tak malu kalau bapanya dikenali umum sebagai pengkhianat bangsa.

    ReplyDelete
  7. Biasa la..pro-Jibby, mesti la komen setakat tu je..fakta takde..

    ReplyDelete
  8. si kitul moden... menang sorak malaysia tergadai..

    ReplyDelete
  9. Dia dgn Tun M sama lah fikrah iaitu tak ingat Kuasa Tuhan. kuasa Allah maha Hebat siapa tak betul Allah akan hukum.. kenapa nak cari musuh2 Alllah Taala pula?

    Sbb itu tak boleh percaya dgn puak2 ni duk serang Najib sbb mereka sndiri awal2 dah tak betul.

    Semoga di Laknat Allah atas org ini yg mahu jahanamkan negara!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...