Full Width CSS

Lelaki Tak Sempat Merogol Alami Ejakulasi Pra Matang Kah Kah Kah

Seorang perompak yang dikenali sebagai Mustakim, 30 telah mengalami peristiwa yang amat memalukan seumur hidupnya hingga terpaksa disabitkan kesalahan menceroboh dan mencuri.

Pada hari Rabu yang lepas, Mustakim telah cuba memperkosa seorang wanita yang juga jirannya namun gagal. Ini adalah kerana beliau mengalami ejakulasi pra matang (pancut awal) ketika cuba melakukan perbuatan terkutuk itu.
Kejadian bermula ketika Mustakim pergi ke rumah mangsa di Jalan Mahkota, Blok 41, RT 81, Kelurahan Sako, Kecamatan Sako, Palembang, Rabu yang lalu. Mangsa pada ketika sedang bersendirian di rumahnya sementara suami yang baru dikahwininya sebulan tiada dirumah. Oleh kerana mangsa mengenali Mustakim, beliau tidak mengesyaki apap-apa yang akan berlaku.

Niat jahat Mustakim muncul apabila melihat mangsa berpakaian seksi sambil menonton television.

Mustakim dikatakan berpura-pura meminta cili kepada mangsa. Setelah mangsa ke dapur mengambil cili, Mustakim mengeluarkan pisau dan terus mengacu pada leher mangsa.

Mangsa yang terkejut terus menjerit, namun dia terdiam setelah diugut Mustakim. Lelaki yang bekerja sebagai pemandu pengantar roti itu terus memeluk mangsa. Untuk meneruskan hasrat kejinya, Mustakim melondehkan seluarnya di hadapan mangsa. Ketika Mustakim menanggalkan pakaian mangsa yang juga seorang bidan, belum sempat beliau merogol mangsa, Mustakim telah mengalami ejakulasi awal.

"Tadi memang sayu mahu menyetubuhinya, tapi 'burung' saya sudah pancut dulu di dalam seluar, maka tidak sempat untuk saya buat apa-apa," kata Mustakim di Balai Polis Palembang, Khamis lalu.

Tidak puas hati kerana tidak sempat setubuhi mangsa, Mustakim mengugut pula untuk membunuh mangsa jika tidak serahkan wang. Mangsa kemudian menyerahkan Rp 550 ribu (RM160) kepada beliau.

"Duit itu saha habiskan beli sabu dan belanja kawan-kawan," katanya.

Kapolsek Sako Palembang Kompol Rafael Baginda berkata, Mustakim ditangkap setelah mendapat laporan dari mangsa. Penangkapan itu tak mengalami kesulitan, sebab Mustakim mengakui perbuatannya dan tak melawan.

"Suspek dikenakan pasal berlapis, yakni Pasal 365 KUHP tentang Curas dan 285 atau 289 KUHP tentang percobaan perkosaan dengan ancaman sembilan tahun penjara," katanya.

Post a Comment

0 Comments