Full Width CSS

Rakyat Sambut Baik Tindakan Saifuddin Abdullah Tinggalkan #UMNO @saifuddinabd


Desas desus yang mengatakan bakal ada pemimpin daripada UMNO untuk melompat ke PKR hari ini sudah semakin jelas kelihatan.


Individu yang tidak berjawatan di dalam UMNO, Saifuddin Abdullah bukanlah nama asing kepada senario politik tak menentu tanah air.

Dalam sidang media yang diadakan pagi ini di Ibu Pejabat PKR, Saifuddin Abdullah telah diumumkan oleh Presiden PKR, Wan Azizah bahawa bekas menyertai parti tersebut.


Bagi rata² ahli UMNO, mereka merasakan 'penghijrahan' Saifuddin ke parti lawan tersebut adalah bersesuaian dan tidak merugikan UMNO langsung.

Menerusi posting saya pre announce oleh PKR petang semalam, rata² Netizen mengecam Saifuddin Abdullah yang dilihat tak berguna untuk parti dan bangsa Melayu.



Barangkali tindakan Saifuddin amat dinanti²kan oleh semua pihak yang merasakan UMNO selama ini didiami oleh pengkhianat yang tidak bermoral.

Post a Comment

2 Comments

  1. LEPAS NI SHAFEI AFDAL DAN TS MUHYIDIN YASIN AKAN JOINT AMANAH. TUNGGU BERITA TERBAIK DARI MAT SABU

    ReplyDelete
  2. Ada lagi barua2 aljuboori pluralis dlm umno....ceo glc kjaan...nazri....dan barua aljuboori dlm pas spt kalit samat....stopa spender....barua2 pluralis dan syiah perlu disingkir dari umno dan pas

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..