Saturday, January 2, 2016

Ahli Parlimen PKR Kata Peniaga Mara Digital Mall Tak Layak Dapat Kelebihan


Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengkritik kewujudan pusat sehenti penjualan gajet dan alat telekomunikasi peniaga Melayu dan bumiputera, Mara Digital di sini.

Ketuanya, Zuraida Kamaruddin nendakwa, ia kerana pusat membeli belah IT di Menara Mara itu diwujudkan tidak lama selepas insiden pergaduhan di Low Yat.
“Apakah ini akan memberi manfaat kepada masyarakat umum apabila keistimewaan 38 peniaga telah diberi faedah untuk menerima sewa percuma selama enam bulan.

“Masih ramai lagi diluar sana yang lebih layak untuk merasai kenikmatan tersebut. Menjadi harapan agar tragedi Low Yat dan Kota Raya tidak berulang,” katanya dalam satu kenyataan semalam.

Zuraida dalam pada itu mendakwa, permasalahan kaum dalam negara semakin teruk kerana sentiasa ada ruang untuk mana-mana pihak menyalakan api perkauman.


Kata beliau, pihak terbabit perlu belajar erti saling hormat-menghormati malah menyambut serta meraikan perayaan masing-masing.


“Menyambut dan meraikan perayaan masing-masing adalah simbol betapa uniknya sebuah negara Malaysia,” katanya.

Pusat sehenti penjualan gajet dan alat telekomunikasi Mara Digital yang diusahakan peniaga Melayu dan bumiputera dibuka kepada orang ramai pada 8 Disember tahun lalu.

Pusat teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) yang terletak di Menara Mara itu memberi satu lagi pilihan kepada pengguna untuk mendapatkan barangan lebih murah dan dijamin ketulenannya di bawah satu bumbung. 


5 comments:

  1. Dah tu...kalau anjing betina belaan dapigs dah taksub jadi baruah kepada puak cinapek dapigs,memang lah segala perjuangan anjing betina laknat ni hanya lah untuk memperkasakan puak cinapek.

    ReplyDelete
  2. Minah munafik....puuiiihhhh....

    ReplyDelete
  3. Sudah terang lagi bersuluh, suaranya macam suara Dap. Makcik ni mamang penjilat Dap. Kalau Pkr calonkan makcikni lagi dalam PR14 kami anak muda tak akan bagi walau satu undi.

    ReplyDelete
  4. Wahai orang selangor, kenapalah orang macamni yang kau orang pilih, dahlah muka hodoh, perangai buruk, hatinya pulak busuk, tak boleh tengok melayu nak maju.

    ReplyDelete
  5. Babi LA betina sial nih! Dasar x sedar di untung!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...