Full Width CSS

'Duta' Kecil Israel Di Malaysia Bantah Malaysia Sertai Latihan Ketenteraan Bersama Negara² Islam


DAPig laknatullah menegaskan pendirian mereka membantah tindakan Malaysia menerusi Angkatan Tentera Malaysia (ATM) menghantar pasukan tentera ke Arab Saudi bagi mengikuti latihan bersama lebih 20 negara Islam seluruh dunia sebagai membazir dan wajar diperjelaskan kepada pembayar cukai negara ini.

Semenjak bila pula DAPig reti bercakap mengenai soal pembaziran?


DAPig tak nampk ker isu yang sedang membelenggu kerajaan negeri Pulau Pinang yang dipimpin oleh parti mereka?

DAPig nak bunuh rakyat ker?
RM30 juta untuk laluan basikal yang dibuat ikut sesuka hati tanpa mengambil kira soal keselamatan kepada penunggang dan orang pejalan kaki? Apakah kos pembinaan RM30 juta ini diluluskan untuk laluan yang merbahaya kepada rakyat?

Lihat di sini lagi gambar² laluan basikal yang tak masuk akal.

Tak membazir ker tu?

Isu di negeri Selangor di mana kerajaan negeri membelanjakan RM9.8 juta untuk menaik taraf pintu Gerbang Darul Ehsan. Apa kejadahnya kos sampai begitu tinggi sedangkan ketika diluluskan dan diumumkan projek tersebut, keadaan ekonomi negara belum stabil.


Persoalan yang kerap ditanya rakyat, untuk apakah dinaiktaraf pintu gerbang tersebut sehingga mahal sekali kos yang terpaksa ditanggung? Walhal realitinya APA KEPENTINGAN PINTU GERBANG tu kepada rakyat terutamanya penduduk Selangor?

Adakah kedua² isu ini tidak wajar bagi DAPig untuk membantah? Atau disebabkan partner in 'crime' mereka yang membuat keputusan, maka tidak perlu diambil perhatian langsung mengenai hal tersebut.

Lancau lah DAPig sibuk nak jadi pengawas padahal diri sendiri lagi teruk dengan pelbagai penipuan dan janji² palsu terhadap rakyat.

Nah gambar anggota ATM yang telah tiba di Arab Saudi untuk latihan ketenteraan bersama 20 buah negara Islam yang lain. Untuk tatapan DAPig !




Selamat menjalani latihan buat perwira tanah air !

Post a Comment

1 Comments

  1. Bro..
    Bab pintu gerbang tu..sapa yg bina ye?
    Boleh bagi penjelasan tak?

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..