Monday, February 22, 2016

Sehina² @NajibRazak, Beliau Tetap Cari Dana Bantu UMNO


Malanglah PKR tiada Presiden yang rajin cari pelabur untuk parti mereka. Inilah akibatnya bila Presiden tiada jiwa rakyat. Hanya berjuang untuk suami, si peliwat. Ada Naib Presiden bergelar anak si peliwat pun kerjanya menyalahkan orang pastu perlekehkan kerajaan. Usaha cari dana mungkin untuk poket sendiri.

Perdana Menteri Dato' Sri Najib Razak yang bertubi-tubi dihina setiap hari pun tak pedulikan itu semua tetap rajin pergi cari dana. UMNO bukan parti yang kerjanya tambah beban dan susahkan rakyat. Semua orang memerlukan wang untuk kegunaan sendiri.

Sejilake-jilake DAPig pun, dorang pergi cari dana kat Yahudi laknatullah. Tapi sehingga kini dorang buat bangang tak nak ngaku dari mana sumber dana tersebut.

Apa kata Rafizi Ramli?

Rafizi tak nak derma sikit ker untuk parti dorang? Dividen dapat punya lah banyak dari Tabung Haji dan KWSP, takkan senyap jer kan.

2 comments:

  1. alaa najib songlap duit kerajaan bagi kat umno buat tak tau pulak
    ada tanah kerajaan jual murah2 kat syarikat kerajaan pastu jual mahal pastu sebahagian masuk akaun sendiri bagi umno

    ReplyDelete
  2. Betul la alaa.... memang sama je dgn nurul...alaa tuduh bukan-bukan. Alaa MB ko yang buat tak betul guna duit derma yamg belum diterima untuk cantikkan rumah apa cerita!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...