Full Width CSS

#AnwarLiwat : Anwar Hanya Berani Saman Rakyat Sahaja, Mengapa Bukan Datuk Eskay?


Allhamdullilah Saya isteri dan anak anak masih lagi mampu tidor lena, makan dan juga keluar beriadah. Cuma cuaca panas sekarang di Malaysia menyebabkan aktiviti luar dikurangkan sedikit 😉

Semalam seperti berita yang tersebar bahawa peguam Dato Seri Anwar Ibrahim, Letheefa Koya dan pihak mahkamah telah hadir ke kediaman Saya bagi menyita rumah dan segala barang barang didalam yang ada ekoran tuntutan gantirugi yang mahkamah putuskan sebanyak RM 800 ribu dan juga kos mahkamah RM 50 ribu yang saya perlu bayar kepada Dato Seri Anwar Ibrahim.

Ini adalah keputusan mahkamah tinggi yang mana dikekalkan oleh mahkamah rayuan Putrajaya. Pihak plantif Dato Seri Anwar Ibrahim menyaman Saya bahawa Saya adalah Papa Gomo yang menfitnah beliau berhubung salah laku homoseksual yang beliau lakukan.

Untuk makluman Saya telah pun merayu keputusan mahkamah kepada pihak Mahkamah Persekutuan Putrajaya dan keputusan dari mahkamah Persekutuan masih lagi belum diperolehi. Pendek kata rayuan bagi keputusan mahkamah tinggi yang menjatuhkan hukuman denda RM850 ribu yang Saya perlu bayar kepada pihak Plantif Dato Seri Anwar Ibrahim masih lagi terbuka peluang untuk Saya merayu.

Saya tidak mahu mengulas tentang kes Saya ini kerana ianya masih lagi dalam proses Mahkamah. Namun demikian atas sebab ramai yang bertanya dan tidak kurang juga pihak pihak tertentu yang mengeluarkan beberapa kenyataan maka Saya nak memaklumkan beberapa pekara agar menjadi maklumat buat semua.

Saiful Bukhari Azlan bekas pembantu peribadi Dato Seri Anwar Ibrahim membuat laporan bahawa majikan nya iaitu Anwar Ibrahim telah meliwat beliau. Berita ini menjadi tajuk berita dan bualan rakyat bertahun tahun lamanya sehingga pihak Mahkamah Persekutuan menjatuhkan hukuman 5 tahun penjara ke atas tertuduh iaitu Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim kini sedang menjalani hukuman penjara 5 tahun di penjara Sungai Buloh. - Anwar Ibrahim dan keluarga beliau TIDAK MENYAMAN Saiful Bukhari dan mengatakan bahawa tuduhan Saiful Bukhari adalah Fitnah.

Dato Eskay bekas sahabat baik Anwar Ibrahim mengeluarkan video aksi seks Anwar Ibrahim dengan wanita China (China Doll) dan Dato Eskay sendiri membuat pengakuan kepada khalayak umum bahawa lelaki yang melakukan adengan seks dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim. - Anwar Ibrahim dan keluarga beliau TIDAK MENYAMAN Dato Eskay dan mengatakan bahawa tuduhan Dato Eskay adalah Fitnah.

Jadi apabila Saya disaman oleh Anwar Ibrahim maka Saya boleh rumuskan bahawa Dato Seri Anwar Ibrahim hanya akan menyaman rakyat Marhaen semata mata. Saya hanyalah individu yang dijadikan kepuasan agar rakyat melihat bahawa segala isu moral yang membelengu Anwar Ibrahim adalah berpunca dari Saya walaupun hakikatnya isu moral Anwar Ibrahim telah dibangkitkan oleh mendiang Karpal Singh dalam Parlimen pada tahun 1997.

Allhamdullilah, sejak semalam ramai yang memberikan kata sokongan dan semangat buat Saya.

Malah Isteri Saya juga cakap kepada Saya dalam keadaan mengalirkan air mata :

"Enda apa bah Bang, yang penting Aku sama Kau dan anak anak sentiasa bersama. Orang lain ada jugak bah yang lagi susah. Biarlah mau dibuat apa, sebab Aku tahu bah Allah sentiasa ada"

Jadi pada Saya tidor bawah jambatan atau tidor dikaki lima yang penting Saya tetap disamping anak isteri sentiasa. Ameen.


Sumber : Sir Azri

Post a Comment

4 Comments

  1. Papagomo pejuang rakyat wira yg tak didendang...harap ada rakyat Malaysia ngo ngo dapat beri sumbangan dan buat kutipan meringankan wira rakyat marhean ini..... syabas wira kesayangan rakyat

    ReplyDelete
  2. semoga saudara papagomo 'kuat menerima dugaan Ini. saya percaya bukan niat papagomo hendak mengaibkan Anwar..... tp rasanya anwar yang tidk tahu menjaga aib sendiri... dalam duduk antara dua sujud... bacaan rabbirfirli ..warhamni..wajeburni....(Dan seterusnya) ada maksud yg semua kena tahu bagaiaa aib diri arua dijaga..... tp tidak bagi Anwar..... sebab dia lebihkan duduk seperti antara dua sujud... tetapi mengesat anunya.... nasib engkaulah Anwar..... doa org teraniaya akan menjunamkan engkau terus dalam keaiban..... sebab sehingga hari Ini.... hari dimana rumah papagomo disita... sekurang2nya org masih menuturkan dan mengaitkan cerita mengaibkan kesan Dari keburukan perangai nya sendiri.

    ReplyDelete
  3. no need to explain....i believe you.
    keep on fighting for your rights.

    ReplyDelete
  4. saya sokong papagomo 100% ,

    jika papagomo memfitnah, kenapa Eskay tidak disaman sedangkan dialah yang mula2 mengeluarkan video ? jika benar papagomo bohong kenapa saiful tidak disaman kerana saiful itu objek kes anuar ?

    kenapa hanya berani dengan papagomo?

    saya doakan semoga anuar ibrahim mati dalam penjara dan kalau boleh kuburnya pun dalam penjara ! semoga keturunan anuar terhina dan terkeji sampai kiamat,

    aku orang sabah !

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..