Tuesday, March 8, 2016

Mukhriz Kata Pembangkang Hanya Mahu Jatuhkan Perdana Menteri Saja Bukannya BN


Mukhriz kata deklarasi yang ditandatangani bersama DAPig hanya untuk tujuan menjatuhkan Perdana Menteri sahaja. Mereka dan Pakatan tiada intention nak jatuhkan Barisan Nasional.

Matlamat tersebut dipelopori bapanya, Dr Mahathir ialah hanya supaya Najib berundur sebagai Perdana Menteri. 
“Tiada langsung niat menjatuhkan kerajaan BN yang memerintah ketika ini,” katanya.

Hmmm patutlah kena tendang dari kerusi Menteri Besar Kedah. Level cerdik dia amat mengecewakan. Apa kau fikir DAPig tu bodoh dungu gitu sekali ker nak turunkan Dato' Sri Najib sahaja tanpa tumbangkan Barisan Nasional?

Dah nampak terdesak sangat Mahathir, Muhyiddin & Mukhriz ni. Ibarat asal selamat ke seberang, biar bergantung pada ekor buaya sekalipun. Mereka tak kisah hal² yang bakal berlaku kelak, asalkan matlamat mereka dapat direalisasikan.

10 comments:

  1. Mukhriz baru nak sedar selepas tak jadi MB.

    ReplyDelete
  2. Boleh belah rahhhhh....jangan jadi gunting dlm lipatan..lebih ramai lagi yg berkaliberdok ada d kedah blh jafi pemimpin..pls remeber UMNO is not belongs to Mahazalim mahathir n family...just join the opposition...

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO jugak bukan milik Najib la mangkok...ko tu jer yang bodoh kalo dapat makan dedak cam lenlain tu xpe la jugak...ni takut xdapat ape2 pun tapi terlalu bodoh untuk menilai dan memerhati tindak tanduk najib tu

      Delete
    2. Kalau org tu bodoh ..awak yg konon cerdek..cuba bagitau..tindak tanduk Najib yang awak nilai tak baik untuk Negara...Silakan..anom 2:30

      Delete
  3. sajak mamak mudah lupa

    apanama... bila mamak kata kita jangan lupa
    apanama... sekarang mamak pula yang lupa
    apanama... dulu mamak yang kata kita mudah lupa
    apanama... dia pulak yang buat buat lupa
    apanama... dulu mamak kata melayu mudah lupa
    apanama... dulu menangis melayu yang mudah lupa
    apanama... bahaya LGBT Pluralis pun dia lupa
    apanama... ancaman syiah lagi mamak lupa
    apanama... komunis pula mamak dah lupa
    apanama... cuma mamak yang terlupa
    apanama... sekarang mamak ngaku lupa segalanya
    apanama... mamak kata kroni jangan dilupa
    apanama... nanti kroni dia lupakan segalanya
    apanama... cuma mamak lupa Allah kan ada
    apanama... tapi mamak tua mudah lupa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko mesti x lupa makan dedak najib kan?

      Delete
    2. Mamak ngajar Melayu agar pelupa... dgn slogan melayu mudah lupa..
      Lupakan lah.... corect corect correct...
      Lupakanlah Anis arop Pengerusi TNB..menentang habisan hingga letak Jawatan ..perjanjian IPP yg meranapkan kweewangan TNB...lalu kerajaan yg melunaskan..hingga Najib ambil tindakan membetulkan dgn 1MDB ambil alih perjanjian tu...
      Lupakanlah..MB Kedah yg performing Aroff Osman digugurkan untuk digantikan Sanusi..yg hilang sokongan dipusat malah tiada sokongan diKedah...Tujuan untuk politik anaknya Mozani berkembang di Merbok..tapi bentat..tak menjadi.
      Lupakanlah kes Pengerusi Perwaja yg amat berkuasa..hingga Kerajaan tempatan pun tunduk..sbb dinaungi..last sekali kena kencing dan rakyat yg tanggung kerugian..
      Lupakan... Lupakan...hingga aku pun termakan ungkapan sihir ini...sampai terlupa banyak perkara dan banyak musibah .. oleh orang itu...

      Delete
    3. Lagi mulia makan dedak daripada makan taik. Kerana tak cukup kuat nak tekan najib, taik hanyutpun digapai buat pelampung....lemah punya strategi...apa2 ntah.

      Delete
    4. Tak sangka Mukhriz tak dapat baca strategi dan pelan pembangkang nak tumbangkan BN melalui tumbangnya Najib.Memang tak layak jadi MB lah kalau tak pandai.

      Delete
  4. Terlalu banyak telah dipertaruhkan oleh Tun Mahathir sekeluarga dan juga Muhyiddin juga Safie, Mereka ini telah mengorbankan segala-gala keselesaan hidup dengan bangkit mengetuai perjuangan suci, jihad membuang kejahatan oleh seorang Perdana Menteri yang khianat kepada amanah dan tanggungjawab yang patut dilaksanakan. Kalau benar bagai difitnah oleh pencacai PM Najib, pasti individu2 ini lebih baik jadi pak turut semata-mata. Gerenti masa depan terjamin, jawatan PM pun boleh dapat kepada Muhkriz, hanya perlu sabar bersabar menjilat siang dan malam macam si Zahid Al Comedian. Para penyokong Najib wajib buka minda dan lihatlah segala kerosakan yang telah dilakukan oleh Najib hinggakan syaitan dan iblis pun ketakutan kerana tidak menyangka Manusia yang botak ini jauh lebih kejam dan keji hatinya daripada toyol yang mencuri secara kecil-kecilan sahaja.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...