Full Width CSS

Lebih 3,000 Pemilik Akaun Tabung Haji Batalkan Niat Ke Tanah Suci @mpkotabelud @Tabung_Haji


Menteri di Kementerian Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT)  Dato' Abdul Rahman Dahlan hari ini mendedahkan melalui laman Facebook nya bahawa Dewan Negara telah dimaklumkan mengenai status pemilik akaun di Tabung Haji (TH).


Menerusi kenyataan Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr. Asyraf Wajdi Dusuki, sebanyak 3,954 akaun di Tabung Haji telah pun ditutup oleh pemilik dan sebanyak 3,105 telah membatalkan pendaftaran bagi mengerjakan Haji seperti dalam turutan asal oleh pihak TH.

Apa yang pasti mereka ini merupakan mangsa kepada fitnah² semasa yang dilemparkan pemimpin politik Pembangkang yang sengaja memberikan persepsi menakut²kan rakyat terutamanya.

Apabila hal ini diulang², semakin hari ia semakin menyebabkan rakyat merasa gelisah dan takut terjadi apa² kepada wang simpanan mereka.


Post a Comment

1 Comments

  1. padan muka...lepas closed account ni mintak la ketua pemfitnah TH ni uruskan mereka semua kalau nak pergi haji...yg pelik nya ketua pemfitnah tegar ni tak pulak tutup akaun...siap dapat dividen lagi...almost 500k pulak tu....ha..ha.. haa ...padan muka ko bodohhh!!!!.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..