Tuesday, June 7, 2016

Nelayan Di Sekinchan Dilayan Tidak Adil Oleh Kerajaan Selangor #PRKSgBesar #InilahBudiman


"Bantuan tidak pernah beri, cukai mereka mahu kutip. Ini satu tindakan yang tidak adil" luah Tan Ah Lek, seorang nelayan Sekinchan tentang nasibnya.

Lihatlah bagaimana pentadbiran Azmin dan Pakatan Harapan mentadbir di Selangor. Jika beginilah keadaannya, maka pengundi Sekinchan perlu memberi undi kepada Barisan Nasional (BN).
"People signal" perlu dihantar untuk mengingatkan Azmin. Kerajaan negeri Selangor tidak boleh sekadar berbangga dengan benda kosmetik seperti bas percuma tetapi isu periuk nasi rakyat mereka abaikan.

Jika pengundi Sekinchan masih lagi tidak mahu berubah, masih lagi mempercayai DAP dan PAN maka nasib mereka sampai bila bila pun akan ditindas oleh Azmin dan ADUN DAP Sekinchan.

Pembelaan tidak akan ada, kerana Azmin tidak akan peduli lagi setelah undi dia dapati. Lihatlah bagaimana keadaan pengundi di Gombak, ibarat menanti bulan jatuh ke riba jika hendak berjumpa dengan Ahli Parlimen mereka.

Rizab Selangor sudah lebih dari cukup. Mengapa cukai nelayan masih mahu dikutip? Mengapa poket seluar lusuh nelayan masih mahu dikoyak untuk isi pendapatan kerajaan negeri Selangor? Itu tidak adil. Hentikan ketidak adilan ini.

No comments:

Post a Comment

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...