Monday, August 15, 2016

Hilang Jawatan MB, Anak Mahathir Terpaksa Hidup Bersama Ikan?


Akibat desakan hidup dan kehilangan jawatan sebagai Menteri Besar Kedah, anak lelaki Tun Mahathir terpaksa iaitu Mukhriz terpaksa hidup bersama ikan lumba² di Dubai.

Gambar tersebut ditemui melalui akaun Instagram anaknya dan di viralkan melalui WhatsApp & Facebook semalam. Tidak dinyatakan apakah caption untuk posting tersebut. Tetapi netizen kebanyakkannya mengecam tindakan Mukhriz dan keluarganya.

Dakwa sesetengah netizen, Mukhriz dan gerombolannya sering mengatakan kerajaan bertindak zalim terhadapnya tetapi dalam masa yang sama beliau sendiri telah bertindak zalim terhadap penyokong² nya yang tidak diberi penghargaan langsung semenjak dipecat daripada jawatan nombor satu di Kedah.



13 comments:

  1. Kepada Blogger GobloG dan pemakan dedak Lanun Bugis Nyut Nyut... BERHENTILAH MENJADI HIPOKRIT DAN PEROSAK NEGARA DAN BANGSA!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah....marah Nampak.

      Delete
    2. kepada ko yg goblok ... berhentilah jadi setan sokong madey kutty tua nak mampos hamjadah !!!

      Delete
    3. Tun M tu Mamak

      Delete
  2. Menbenci Keluarga Tun dan memuliakan Lanun Bugis tidak akan merubah kenyataan penyelewengan 1MDB yang menjadi sensasi seluroh dunia!!!

    Terima kenyataan bahawasanya pesalah lakunya adalah mereka2 yang rakus menyeleweng Dana 1MDB dan bukan keluarga Tun ataupon pembangkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takda sapa membenci .. melainkan menentang keluarga bangsat madey kutty ... kepada ko yg goblok ... berhentilah jadi setan sokong madey kutty tua nak mampos hamjadah !!!

      Delete
    2. Tun M tu Mamak

      Delete
  3. Lumrah dunia kerana Wang dan dedak... Yang benar dipersalahkan dan yang salah dimuliakan!!!

    ReplyDelete
  4. Anak aku pun pernah pegsng dolphine dlm kolam..jadi salah ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan pegang ikan jadi isu ... ikan tu pun takda dosa .. tapi yg pegsng ikan tu yg hamjadah bangsat !! kepada ko yg goblok ... berhentilah jadi setan sokong madey kutty tua nak mampos hamjadah !!!

      Delete
  5. Blogger ini plak yg dok susah hati..haha
    Xde dah isu nak bincang ke...
    Ko pula tg meroyan nape?

    ReplyDelete
  6. Apa kaitan dgn keluarga Mukriz ni pegang ikan dolphin kat Dubai tu? Yang bershopping kat Dubai mencapai ratusan ribu USD tu tak bising pulak??? Napalah bengung betul kamu gunakan minda kamu yang busuk hati tu???

    ReplyDelete
  7. penjilat jibby & makmah in da houze..shame on u!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...