Full Width CSS

Dato #FaridKamil Ditangkap Sebab Tumbok Polis & Tendang Orang Awam #SaveDianaDanielle


Berikut adalah kenyataan daripada pihak Polis yang telah disebarkan melalui WhatApp. So saya copy & paste je la dalam ni ya. Malas nak taip panjang² sebab tak best.


Salam YDH Tuan

“Kejadian Artis tumbuk anggota EO Balai Trafik Kota Damansara”

Kota Damansara Repot: 295/18

Pengadu:
Nama : Konst. 194277 Muhammad Nizam Bin Jamaluddin
Anggota Trafik Kota Damansara
No Telefon : 0109716364

RINGKASAN KES :
Satu laporan polis dibuat oleh pengadu seorang anggota polis yang bertugas di kaunter Trafik Kota Damansara menyatakan Pada 11/01/2018 jam l/krg 1320hrs datang seorang lelaki melayu bernama Farid Kamil bersama satu orang awam yang membantunya yang terlibat kemalangan untuk membuat laporan di balai trafik. Semasa pengadu bertanya kepada lelaki tentang kejadian kemalangan, Lelaki itu Farid  telah menunjukkan telefon bimbit bertulis "300 artis meminjam ah long kerana tiada kerja", lalu pengadu bertanya kepada lelaki tersebut. Lelaki tersebu marah dantelah menampar pengadu disaksikan oleh Kpl 110562, dan 3 orang awam: Vikenesvaran, Wong Kok Keong, dan  Ashraf. 

Selepas itu Lelaki yang sama  telah menyepak orang awam lain. 

Lelaki tersebut nerupakan artis dengan gelaran Datuk Farid Kamil. Pengadu telah membuat tangkapan ke atas lelaki tersebut kerana berkelakuan merusuh, berkelakuan tidak senonoh dan menyerang serta mencederakan pengadu yang juga seorang penjawat awam yang sedang menjalankan tugas rasmi mengikut fungsi tugasnya.

Laporan telah dirujukan kepada IO (J) Insp. Faizal.

Sekian untuk makluman YDH Tuan.


Useless

Post a Comment

1 Comments

  1. bila madey memerintah nanti hakim pun dia blh lempang.. tak mustahil

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..