Monday, July 30, 2018

Akhirnya Kulasegaran Mohon Maaf & Akan Peluk Orang Melayu?


Selepas memohon maaf pastinya akan disusuli dengan lakonan atau retorik berpelukan dengan orang Melayu sebagai tanda telah tiada berlaku perselisihan faham dan bermaafan. Confirm ada nanti.

Tunggu dah lihat je lah.

5 comments:

  1. Zaman hidang babi kemudian minta maaf rasanya dah berakhir. Zaman hina Islam kemudian minta maaf juga telah berakhir. Zaman badut kat atas ini meminta maaf juga telah berakhir. Hina kemudian minta maaf, hina lagi kemudian minta maaf, hina maaf, hina maaf adakah budaya baru yang dibawa kaum pendatang di Malaysia sudah tidak relevant lagi. Ianya tidak ikhlas dan sengaja diada2kan.

    ReplyDelete
  2. jangan tertipu dengan kaedah buat dulu maaf kemudian.. salah satu taktik bangsa cinebabi dan hindupariah untuk menipu dan mempermainkan kebodohan sebahagian Melayu yang mudah cair!

    kita tak perlu agresif fizikan tetapi konsisten mendesak mereka-mereka ini MELETAK JAWATAN dan tekanan diberikan secara BERTERUSAN bukan BERMUSIM!

    Sampai jangan ada lagi saki baki mereka yang boleh pegang jawatan. Siapa yang langgar prinsip kenegaraan dan ketuanan asal Tanah Melayu mesti dihukum didesak sedemikian

    Mendesak ornag mintak maaf ialah kaedah bodoh kerana ornag itu memang tidak mahu mintak maaf dan bukan dari kehendak nuraninya.. jadi dalam hatinya akan KEKAL untuk melaksanakan agenda mereka

    Yang penting ialah mendesak dan menekan mereka secara KONSISTEN melalui politik dan NGO2.

    Janganlah terus jadi bodoh lagi desak mintak maaf lepas tu kita pun happy.. weii Melayu tolongalah jadi bangsa cerdik bermaruah.. ni tanah air kita.. kenapa cepat sangat cair dengan kaedah demikian??!!


    #melayuterlalumudahlupa
    #pariahkelingmadeyserupa

    ReplyDelete
  3. SEDIKIT DEMI SEDIKIT PUAK2 KELING NI DAH PIJAK KAUM MELAYU....

    ReplyDelete
  4. Dia kata kununnya petikan ucapan itu telah disalah tafsir. Adakah hny kerana dia berucap dlm bahasa inggeris dan diselang seli bahasa tamil, maka dia fikir org lain terutama Melayu tidak memahaminya? Apakah dia tidak tahu ramai juga org Melayu yg bersekolah di SJKT?
    Sekiranya alasan salah tafsir, kita menuntut dia atau kaum India juga tidak mudah salah tafsir bila ada org yg berkata "keling pariah" kerana tiada kaum atau bangsa "keling pariah" di Malaysia, noktah!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...