Full Width CSS

Sah : Sultan Pahang Dipilih Sebagai Agong Ke-16 Malaysia #DaulatTuanku


Majlis Raja-Raja akan bermesyuarat hari ini telah memutuskan Sultan Pahang, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah Sultan Ahmad Shah Al-Musta’in Billah diangkat sebagai Yang di-Pertuan Agong Ke-16 dan Sultan Perak, Sultan Nazrin Muizzuddin Shah dipilih sekali lagi sebagai Timbalan Yang di-Pertuan Agong bagi tempoh lima tahun akan datang.

Berikut kenyataan rasmi dari Istana Pahang.





Post a Comment

1 Comments

  1. DAULAT TUANKU!!!!!! ALHAMDULILLAH!! Semoga ALLAH SWT memberikan KEBERANIAN luar biasa kpd DYMM YDPA Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah Ibni Sultan Haji Ahmad Shah Al Musta'in Billah terCINTA kita, sbg. PELINDUNG hak/warisan/sejarah/identiti ISLAM/UMATnya dan seluruh bangsa BUMIPUTERA kita, serta NEGARA ISLAM kita ini dari PENJAJAHAN amat RAKUS dan GANAS oleh DAP yg. amat ANTI-ISLAM/umatnya, terutamanya bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita!!!

    RASISMA, DISKRIMINASI, PENGHINAAN, GERTAKAN dan PROVOKASI yang makin MENINGKAT dan makin BUAS terhadap ISLAM/umatnya dan seluruh bangsa BUMIPUTERA kita, oleh puaka2 PENJAJAH DAP HOMO JIJIK Zionis TAK boleh diBENAQkan SAMA SEKALI - kerana JENAYAH2 ini MELANGGAQ UNDG2 PERLEMBAGAAN berkaitan hak/identiti/warisan/sejarah ISLAM/umatnya dan seluruh bangsa BUMIPUTERA kita, di Perkara-perkara 3(1), 8:5 (c), dan 153 serta MENDERHAKA kpd. DYMM YDPA sbg. KETUA UTAMA NEGARA, Per. 32; sbg. KETUA AGAMA ISLAM, Per. 3; dan sbg. PENJAGA (SEMUA) HAK BUMIPUTERA, Per.153!

    Maka, DYMM YDPA mesti amat BERANI mengembalikan HAK dan KUASA EKSEKUTIF baginda (yg. telah diTIPU dan diSABOTAJ selama ni oleh si DIKTATOR madey PARIA LANUN tu) - utk. MEMECAT segera PEGUAM NEGARA, KETUA HAKIM NEGARA dan mana2 MENTERI atau PM sekali pun yg. TAK berINTEGRITI dan yg. ANTI-Islam/umatnya serta ANTI-BUMIPUTERA ini – berdasarkan UNDG2 PERLEMBAGAAN Perlantikan PM /JEMAAH MENTERI/TIMBALAN2 MENTERI, Per. Per 40:2(a) [telah diLESAPkan dr. laman web JPA)],43, 43(A); dan DYMM YDPA sbg. KETUA PARLIMEN, Per- 44. Keanggotaan Parlimen.

    Kuasa perundangan Persekutuan hendaklah terletak hak pada Parlimen yang hendaklah terdiri daripada Yang di-Pertuan Agong dan dua Majlis Parlimen yang dikenali sebagai Dewan Negara dan Dewan Rakyat

    (Tok Terkedu)

    Nota: Perkataan "HENDAKlah", kalau sama MAKNA dgn. "MESTIlah" - cthnya dlm isu samada DYMM YDPA "HENDAKlah" mendengar nasihat seorang atau Jemaah menteri, mengikut UNDG2 PERLEMBAGAAN 40 (yg. telah diLESAPkan di laman web JPA) – maka, SEBENAQnya telah diSABOTAJ dan diPALSUKan oleh DBP/PN PARIA DAPengganas HOMO JIJIK Zionis amat BANGSAT tu!!

    Kerana SEBENAQnya, makna "HENDAKlah" adalah hanya "diHARAPkan atau SEHARUSnya", berDASARkan MAKNA dlm. Bahasa Melayu Klasik (yg. menggunakan partikel2 "pun" dan "lah"), pd. TAHUN 1956, sewaktu UNDG2 PERLEMBAGAAN kita diGUBAL!

    Lagipun, amat MUSTAHIL yg. Almarhum2 DYTM Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj ibni Almarhum Sultan Abdul Hamid Halim Shah dan Orang Kaya Indera Syahbandar ke -10 Pahang, YAB Tun Abd. Razak Dato Hussein Al-Haj, dr. KETURUNAN DYMM Almarhum Sultan Hasanuddin dr. EMPAYAR BUGIS GOWA, Sulawesi (yg. MENENTANG Penjajah LAKNAT Belanda Zionis Freemason di KEPULAUAN MELAYU kita) terCINTA kita - mahu MERENDAHkan apa2 KUASA dan HAK DYMM YDPA dan MAJLIS RAJA-RAJA hanya sbg. SIMBOLIK semata2, sewaktu mengGUBAL UNDG2 PERLEMBAGAAN pd. 1956 itu!!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..