Full Width CSS

Keluarga 69 (lawak)

Beberapa tahun lalu, ketika aku berusia dua puluh tiga. Aku menikahi seorang janda yang parasnya menggoda. Janda ini memiliki anak perempuan berambut merah. Ayahku jatuh cinta dengannya, maka mereka pun bernikah.

Hal ini menjadikan ayahku menantuku dan mengubah hidupku. Anakku menjadi ibuku, sebab dia adalah isteri ayahku. Menambah kerumitan hidupku, meskipun membuatku senang, Aku segera menjadi ayah dari seorang bayi yang tenang

Bayiku kemudian menjadi saudara tiri ayah, jadi dia adalah pakcik ku, meski pun kelihatannya payah. Kerana dia adalah pakcik ku, maka dia juga saudara laki-laki, dari anak perempuan janda, yang mana bagiku dia ibu tiri.

Isteri ayahku kemudian mempunyai anak, menjadikan bertambah lucu yang kemudian jadi cucuku kerana dia anak dari anak tiriku.

Isteriku sekarang adalah ibu dari ibu tiriku, sebab meskipun dia adalah isteriku, dia juga adalah nenekku. Jika isteriku adalah nenekku maka aku adalah cucunya. Setiap kali memikirkannya, aku jadi tambah gila. Kerana sekarang aku menjadi kusut memikirkan apa yang terjadi, sebab sebagai suami nenekku,aku juga menjadi abangku sendiri.


Hahahaha~

Post a Comment

0 Comments