Full Width CSS

Sebilangan Lady Driver

Semakin hari semakin risau driving.

Disebabkan sesetengah pemandu wanita yg sgt brutal di atas jln raya.
Terlalu menakotkan dari dulu sehingga mlm ni.
Bkn aku sengaja cari psl dgn kaum wanita tp cuma nak ceritakan hal yg berlaku td.

Logikkah aku dipersalahkan kerana memandu di lorong kiri dlm kelajuan 40km/j dan sgt berhati² dlm kesesakan. Disebabkan sikap gopoh & tidak hiraukan persekitaran serta menukar lorong tanpa signal telah menyebabkan kete aku bergeser dgn kete tersebut.

Agak²lah kalo nk tukar lorong tu. Tgk side mirror biar selamat baru la tukar lorong. Dah tu bwk kete smbil ckp fon. Nyaris² moto di laluan tgh antara 2 lrg tak 'bersepah' blkg kete tu.

Smpai di tmpt selamat. Dia keluar terus marah² aku. Kata dia aku yg salah sbb bwk kete tak hati². Terkelu lidah sbb yg marah tu ppuan cantek berbangsa mata sepet. Semakin dia marah semakin cantek keh keh keh. Rupa paras mmg cantek tp perilaku tak cantek. Uishhh gengsternye..

Kalo bwk kete Kancil mst disalahkan sbb bad impression pd driver kete murah kan. Kalo bwk kete mewah skit, good & excellent impression lg tu.

Memandangkan keadaan begitu, aku tak melawan ape yg ppuan tu ckp sbb aku letih bekeje arini. Baik simpan je rs marah tu dlm hati. Kang kalo aku bertengkar pon bukan dpt hasil. Tak psl² naik blood preasure.

Agaknya dh give up, driver tu warning akan buat repot polis smbil catit nombo plat kete. Aku berkata.."please do police repot.." smbil tersenyum.

Kemudian, dia berlalu pegi marah² dgn memandu laju dan NYARIS accident dgn kete dari arah belakang psl tak kasi signal membelok, bodoh~

Dari tempat kejadian, aku lihat driver ppuan tu dpt 'hadiah' middle finger dari driver kete blkg selepas bunyik brek yg pjg.

Post a Comment

0 Comments