Full Width CSS

PASti Berjaya


Tahukah anda bahawa kebanyakan ahli² PAS yg akan terlibat dgn 'perhimpunan' BERSIH akan datang tidak mengetahui motif dan dalang di sebalik perhimpunan ini.

Rata² ahli PAS ini berkata mereka bertindak demikian utk menumbangkan kerajaan yg kejam dan PAS ingin mewujudkan sebuah negara Islam. Tetapi sebenarnya mereka telah tertipu dgn lakonan Mat Sabul iaitu 'anak ikan' si Ambiga Petualang Negara.

Sama lah spt kes si Teoh Bengkok tu terjun bangunan SPRM sbb nak selamatkan 'maruah' org² yg terlibat dgn skandal rasuah tu. Si PAS dan Melayu yg jahanam ni pun pegilah sokong sbb katanya dia dianiaya. Sedangkan si Teh O Beng ni tgh ketawa terbahak² dlm kubur tu dok gelakkan ramai org tertipu dgn muslihat dia. Nak² plak Melayu skali termasuk dgn Anwar Yibrahim tu haha..


Berbalik kisah PAS ni, umum mengetahui deklarasi PAS utk mewujudkan negara Islam sudah tiada lagi selepas Muzakarah Tahunan PAS baru² ini sebaliknya PAS berhasrat mewujudkan negara berkebajikan. Tetapi spt kita sedia maklum juga, ahli PAS ni mempunyai satu sifat yg 'malas amek tahu' atau senang cite malas nak korek lebih lanjut sesuatu kisah tu.

Mereka percaya dgn apa yg didengar dan dicanangkan dari org PAS sdr dan tidak percaya dgn apa yg dilihat dan dicakap oleh pihak lain terutama dari Kerajaan, TV3, RTM dan Utusan Malaysia (maknanya kes kereta eksiden smpai mati tu, tipu gak la??). Itu sikap PAS dari dulu sampai skg. Dari generasi tua sampailah generasi muda.


Mereka yakin dgn apa yg dikatakan Mat Sabul itu benar kerana dakwa mereka pemimpin spt itu wajib ditaati dan dipatuhi. Tetapi pemimpin negara spt Perdana Menteri dan seluruh barisan kabinetnya WAJIB ditentang.

Kalo terjumpa kat mana² tolong baling taik

Yg lagi kesian, mereka tidak kenal siapa Puan Guru Ambiga. Si bitch ni adalah orang yg paling memusuhi dan pembenci Islam di negara ini. Dia adalah org yg memperjuangkan hak org² Islam yg murtad spt kes Lina Joy. Dia juga pendokong dan penggerak IFC (interfaith commission) dalam erti kata lain ejen Yahudi.


Kesian benar lah pengikut PAS yg taat sgt ni. Senang² diputar belit oleh pemimpin mereka. Paling kesian adalah pakcik² (veteren) PAS yg berjuang bermati-matian.

Sedangkan mereka lupa bahawa segala perbuatan spt menghina dan menghuru-harakan keamanan negara boleh mendatangkan dosa juga. ALLAH tak suka hambanya berbuat begini.

Dalam masa yg sama mereka terlupa utk memperbanyakkan amal ibadat kerana umur sudah makin meningkat. Kubur sudah kata marilahhhh, rumah sudah kata pergilahhhh tapi pemimpin PAS asyik dok kata berjuanglahhhh, fisabilillahhhhh !!

Aku dok kata pirahhhh PAS mabuk !!!

Post a Comment

0 Comments