Full Width CSS

Pemuda Patriot UMNO


KUALA LUMPUR, 28 Jun — Ketua Pemuda Umno Wilayah Persekutuan Rizalman Mokhtar mempertahankan tindakan ‘ganas’ sekitar 600 ahli sayap itu di luar ibu pejabat PKR dekat sini malam tadi atas alasan ia satu-satunya cara untuk memastikan pesaing politik menerima mesej bahawa ia tidak akan bertolak ansur dengan sebarang ancaman ke atas pemimpin mereka.

“Kami tahu pemimpin-pemimpin PKR di belakang ugutan bunuh ke atas Ketua Pemuda kami. Itu sebabnya kami mahu menghantar mesej. Jangan cuba main-main dengan kami,” kata beliau (gambar) kepada The Malaysian Insider ketika dihubungi pagi ini.

Rakaman gelagat mereka mengepung ibu pejabat PKR lewat malam tadi boleh diikuti di YouTube.

Sesetengah pihak menyamakan tindakan mereka itu seolah-olah aksi ‘mat rempit’.

Rizalman tidak menafikan label itu selepas sayap tersebut berjanji akan mengadakan perhimpunan balas dengan aman pada 9 Julai ini.

Bersih merancang untuk mengadakan Himpunan Bersih 2.0 pada tarikh tersebut.

“Kami tidak melihat adanya cara lain. Jika kami melakukan dengan cara yang baik, kumpulan macam ini, sangat sukar untuk bercakap dengan mereka. Mereka selalu mempolitikkan isu-isu semasa,” katanya yang merujuk kepada PKR.

“Ini adalah tahap maksimum untuk menunjukkan kami ini serius,” kata beliau. -TMI

Ulasan :

Tahniah kpd Ketua Pemuda Wilayah Persekutuan & Bahagian Bandar Tun Razak, Saudara Rizalman Datuk Mokhtar dan kpd semua Pemuda Patriot UMNO!!

Apa ada hal bro, pembangkang sbenarnye yg takut dgn byg² sdr. Skg dah ternyata hasil gertakan Pemuda Patriot UMNO mlm td di hadapan Pejabat PKR dah membuatkan ramai ahli² PKR berpikir 2 3 kali utk menyertai Perhimpunan BERSIH 9 Julai 2011.

Jgn ingt Pemuda Patriot UMNO akan duduk diam dan memerhatikan shj tingkah laku jahat pembangkang yg paling kurang ajar membelakangkan undang². Siapa yg mula² menimbulkan provokasi? Kalo takda angin masakan pokok boleh bergoyang. Kalo takda sapa yg meniup api kemarahan, masakan juga ia boleh membakar perasaan sakit hati rakyat berkenaan BERSIH.

Soal kenapa Polis tak ambil tindakan tu, terpulanglah pada Polis kerana Pemuda Patriot UMNO berkumpul semalam adalah sekadar memberi amaran shj tetapi tidak mendatangkan bahaya serta ancaman nyawa serta keselamatan kpd lain² pihak.

Hal nak bakar pejabat PKR tu adalah tidak benar. Sebaliknya Pemuda Patriot UMNO ni sengaja mahu menggertak. Tetapi jika benarlah mereka nak bakar, lebih elok lah mereka bakar semua barisan kepimpinan PKR dan BERSIH 2.0. Cilaka² semua !!~

Ahli PKR pun mula menjaja cerita sana sini dok kata bdk² Pemuda Patriot UMNO telah dibayar oleh penganjur. Ehhhh soal dibayar atau tidak lantak lah pegi la. Kalo mereka dibayar sekalipun tentu utk mengisi minyak dan upah utk sama² berhimpun. Ini semua kes jeles AMK kerana mereka tidak mendapat privilege sebegini spt UMNO.

Sudah²lah wahai pencacai² Anwar Ibrahim. Masih ada masa lagi utk kalian semua kembali ke pangkal jalan dan bertaubat kerana dek kerana sifat kalian ni nanti akan memecahkan perpaduan bangsa Melayu dan menghancurkan negara.

Lihatlah video di bawah dan direct ke laman Youtube, komen² ketakutan puak² pembangkang.

Post a Comment

5 Comments

  1. Salam bro. Syabas! Kalau depa boleh buat. Kita pun boleh buat lagi ganas punya.

    Gengam bara api biar sampai jadi arang.

    ReplyDelete
  2. .....tindakan 'ganas'....??

    Nampak ganas ker budak UMNO ni? kelakarlah

    ReplyDelete
  3. .....tindakan 'ganas'....??

    Nampak ganas ker budak UMNO ni? kelakarlah

    ReplyDelete
  4. ITU BARU 600 ORG PEMUDA UMNO WP & SGOR BELUM CAMPUR NS + MELAKA + JOHOR + PERAK + PENANG + KEDAH + PERLIS + GANU + KELATE. SIAP SIAGALAH WAHAI PKR & PAS

    ReplyDelete
  5. Aku Bangga Dengan KP Ni. Dia Ada Bakat Memimpin Dan Berani. Tak Macam Bos Dia Tu. Penakut Macam Anwar

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..