Full Width CSS

Ahli PATRIOT Dibayar RM*****



Hahaha mmg PATRIOT dibayar oleh Pemuda UMNO.. Saya pun merupakan salah seorang anggota PATRIOT dan saya akui kami dibayar sejumlah wang. Perlu ker saya beritahu berapa jumlahnya??

Kalo saya beritahu nnt ada ahli UMNO tak puas hati dan ada jugak pihak yg sudah sakit hati lama dgn UMNO akan lebih terasa BENGANG tahap pecah bisul.

Setiap seorang ahli PATRIOT yg mengikuti perhimpunan pada 9 Julai 2011 di Bukit Bintang hari tu menerima bayaran RM20,000 seorang. Kini saya telah menjadi kaya utk 3 bulan shj.

So ada yg sakit hati?
Suka tak dakwaan saya ni? Nampak mcm bodoh kan tp bg puak pembangkang lahanat tu dorg akan terima apa yg saya katakan ni. Sebabnya dorg tak pernah selidik apa yg dikhabarkan.

Cincin RM24.4 juta Rosmah pun dorg bleh percaya, apatah lagi nilai RM20,000. Sikit sgt nk compare tp bg mereka, pedulik hapa. Inilah politik kotor UMNO yg penuh dgn rasuah, kata mereka.

Siapa yg rasuah dalam UMNO? Ada tak terbukti sehingga ke hari ini? Kebanyakannya masih dalam kes dan ada juga kes tidak kukuh maka digugurkan shj. Cuma yg byk kes melibatkan isu tersebut adalah ahli dari kompenan parti BN bukannya dlm UMNO.

Kesimpulannya, PATRIOT tidak dibayar sebaliknya PATRIOT yg membayar pd kerajaan harga sebuah keamanan negara yg dikecapi selama ini. PATRIOT adalah 'silence majority' bro. Suara PATRIOT adalah suara rakyat yg tidak mahu negara dihancurkan oleh petualang negara.

Berani Mempertahankan Hak
Jangan Berani Tak Tentu Pasal

Post a Comment

5 Comments

  1. hahahahahaha nice br0

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH PATRIOT_PATRIOT MALAYSIA

    ReplyDelete
  3. Aku dapat 30000 jer pasal aku kena air water canon FRU

    ReplyDelete
  4. Salam bro.

    Memang itulah modal mereka. Menuduh UMNO rasuah. Tapi, didalam kalangan mereka lagi kuat mengamalkan rasuah. Isu cincin pun mereka nk politikan, memang benggong. apapun tahniah pd Patriot yg berank kedepan...teruskan perjuangan mu bro.....:)

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..