Full Width CSS

Cincin Sakti

Hah cincin sakti ni bernilai RM24.4 juta. Banyak fungsi cincin ini spt membutakan mata puak-puak pembangkang, menumbok mata Ambiga dan juga mencungkil lubang hidung Anwar.

Rasa marah dan geram puak pembangkang aka BERSHIT ni tidak abih setakat hari sabtu lepas rupa-rupanya terbawa sehingga ke hari ini. Setelah tewas MENGEJUT kepada pasukan Polis dan FRU pada hari tersebut, puak BERSHIT membawa perkhabaran angin pula.

Perhimpunan di jalanan tak leh pakai, balik semula masuk media baru.

Habis satu dunia diwar-warkan kononnya PM, Najib telah membeli sebentuk cincin bernilai RM24.4 juta dan diberikan kpd Rosmah tersayang. Soal Najib beli cincin tu lantak pi la, normal kot.

Yg tak normal ialah apabila jumlah dinyatakan RM24.4 juta dan lebih tidak normal apabila Najib dikatakan menggunakan duit kerajaan membeli cincin tersebut.

MUNASABAH ker?

Aduhaiiii apa lah bangang sangat kalo nak buat fitnah tu.

Apa Najib ni tak pikir apa akan berlaku sekiranya di dah pencen nnt? Akan disiasat oleh Jabatan Audit dan SPRM jika berlaku sebarang pecah amanah dan salah guna wang atau harta kerajaan?

Apa Najib ni tak ambil iktibar apa yg berlaku pada kebanyakan Presiden dan pemimpin dunia yg telah disiasat sedalamnya berlaku skandal rasuah, pecah mana dan lain-lain.

Logik ker??

Tak paham saya dibuatnya.

PEMBETULAN :
14 julai 2011

Cincin tersebut bernilai RM75 juta bukan RM24.4 juta. Angka RM24.4 sepatutnya menjadi USD24.4. Bagaimanapun spt yg saya dakwa, angka tersebut masih lagi tak munasabah hehe terima kasihhhh~

Post a Comment

3 Comments

  1. Salam bro.
    Biasalah Pembngkang yg sentisa mengintai peluang utk memfitnahkan PM kita juga utk menumbangkannya. Kita semua tidak akan izinkan. Akan berjuang habis2an utk mengekalkan BN sebagai peneraju negara. Insyallah bro...:)

    ReplyDelete
  2. Cincin ni kalau dimasukkan dalam jubur aljuburi boley tak? ha ha ha

    ReplyDelete
  3. Cucuk dalam lubang pungkok ANUWAR boleh ke? HAHAHAHAHAHAHA KIMAK ANUWAR

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..