Full Width CSS

Mari Menari Bersama Ustaz Zamri


Tentu para pembaca semua sudah mengetahui penglibatan Ustaz Zamri pada perhimpunan BERSHIT minggu lepas. Lihat di bawah penjelasan beliau mengenai penglibatannya.

Ada sedikit perkara yg tidak kena la dgn apa yg Ustaz Zamri ni ucapkan. Benda ni terlalu mudah bagi kita utk detect kesilapan beliau kerana Ustaz Zamri hanya bercakap mengikut skrip spt pemimpin pembangkang.

Mmg benar masing² punyai hak berhimpun tetapi mengapa medium berhimpun di tgh² bandaraya juga dipilih? Bukankah kerjaya sebagai seorang Ustaz menjadikan seseorang itu berfikir lebih baik dan matang serta tidak bertindak mengikut nafsu.

Islam adalah sebuah agama yg indah dan mulia. Islam tidak membenarkan umatnya membuat sesuatu perkara yg tidak disenangi orang dan memudaratkan orang sekeliling. Terutama berhimpun dan menyusahkan peniaga mencari rezeki. Bukan sahaja menyusahkan tetapi menutup terus rezeki peniaga.

Semakin hari semakin ramai sgt artis mahupun selebriti yg cuba melibatkan diri dlm aktiviti sebegini. Bila ditegur masyarakat, mula lah naik angin, buat² blur dan mengamuk tak tentu pasal. So apa kata Ustaz Zamri pada masa akan datang?

Post a Comment

2 Comments

  1. Mantop sana..mantop sini ! akhir nya Mantop di jalanan...Mantop !

    ReplyDelete
  2. Inilah salah seorang daripada ratusan perusak agama Islam diMalaysia ni

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..