Full Width CSS

Nak SAMAN Polis?


Hahaha bile baca je berita pasal Mahfuz & Din Puduraya nak saman Polis, ada rasa nak tergelak sambil guling-guling kt dpn Dataran Merdeka mlm kang kah kah kah.

Mana tidaknya. Org yg ko nak saman tu PDRM. Laporan yg ko buat tu pada PDRM juga. Kalau mengikut logik akal saya dan blogger lain mmg takda peluang langsung pada 2 org HERO Ambiga ni utk menang dalam kes perbicaraan ni nanti.

Pertamanya sbb lokasi diberkas Polis tu termaktub dlm kawasan Kuala Lumpur dan tujuan penangkapan tu adalah utk mencegah dari berlakunya perhimpunan yg lebih ganas. Mmg diakui mereka berdua ni umpama 'anjing ganas' dari PAS (anjing dah tak haram dlm PAS sbb PAS bukan Islam, ia adalah sebuah parti berkebajikan hakkk tuihhh). Boleh refer http://dukeofumno.blogspot.com">sini nas-nas dari para blogger yg lain.

Keduanya adalah org yg disaman tu adalah PDRM hahaha yg kelakarnya nak saman Polis tp buat laporan kt Polis juga. Umpama perompak masuk ke premis kediaman, kene geget anjing tuan rumah kemudian perompak menyaman tuan rumah kerana anjingnya bertindak ganas, tak gitu??

Aduyaiiii lagi saya tak paham betul dgn PAS ni. Asal tak buat laporan kat balai bomba ker balai raya ker balai cerap atau balai berlepas KLIA.

Dah la sehari suntuk saya dok melayan tgk post-post bangang dari juak pembangkang yg buta hati dan buta semua lah.


Nanti saya cerita tentang cincin di atas. Nak maghrib dlu, sementara tunggu Buletin Utama Tv3 atau Berita Perdana Tv1, boleh lah tgk video kat bawah ni sat.


"..kalau kau nak tau BERSIH, kau duduk kat Masjid.. Bersih.."


Post a Comment

4 Comments

  1. Salam Perjuangan

    Blog Saudara telah dilinkkan ke Blog saya, semoga kita dapat bekerjasama demi Agama,bangsa dan negara

    ReplyDelete
  2. Salam. Saya telah linkkan blog tuan di blog saya. Selamat berjuang dan harap2 dpt bertukar2 maklumat demi berjuang utk bangsa dnan negara.

    ReplyDelete
  3. terima kasih tuan Sungai Rapat Online dan IBM

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..