Full Width CSS

Polis Minta Maaf

Polis DiRaja Malaysia (PDRM) tengahari ini telah mengeluarkan kenyataan permohonan maaf kepada Mohammad Bin Sabu di laman web PDRM - www.rmp.gov.my.

Menurut kenyataan tersebut, PDRM telah memberikan persepsi yang salah terhadap Mat Sabu. Sebelum ini, Mat Sabu mendakwa telah dirempuh trak Polis. Bagaimanapun semalam, semasa sesi penerangan pihak Polis bersama media, rakaman video yang dipaparkan menunjukkan Mat Sabu dan rakannya telah terjatuh di pembahagi jalan semasa membuat pusingan U.

Di dalam kenyataan tersebut juga, pihak Polis memohon maaf kerana TIDAK BERJAYA MELANGGAR Mat Sabu seperti yang diceritakan oleh beliau kepada pengikut-pengikut setianya.

Terkilan dengan dakwaan tersebut, Mat Sabu memberi amaran supaya Polis menarik balik kenyataan media yang disampaikan semalam atau berdepan dengan saman oleh Mat Sabu.

Sesungguhnya berita di atas adalah tidak benar sama sekali. Apa kejadahnya Polis nak mintak maaf. Baik Polis pergi round-round 1 Malaysia jaga keamanan dan ketenteraman awam dari melayan Mat Sabu OKU.

Hahahahahahahaha kelakar lah Mat Sabu Wilcha ni. Kau dok cerita 1 Malaysia kononnya Polis langgar kau. Sepatotnya Polis boleh terus dakwa kau kerana menyampaikan berita palsu serta fitnah dan berniat memalukan pihak Polis.

Terang2 nmpak menipu. Lagi nak bikin hot story Polis langgar pulak. Saya lebih suka jika Polis menelanjangkan Mat Sabu dan menjentik teloq dia 15 kali.


P/s: menipu dan menfitnah adalah asam garam hidup org PAS.
my  Blackberry®

Post a Comment

5 Comments

  1. KEHKEHKEH MACAM REAL LA BRO. MATI2 AKU CAYE. RUPE ADE UDANG DI SBALIK MEE DAAA..BEST2!! >|D

    ReplyDelete
  2. Tiada maaf bg mu.. Hehe..








    'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
    http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
    Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. Pemimpin BN mcm PUKIMAK. FUCK Wanita UMNO
    http://blog1Malaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Dia mesti saman banyak pasai sabit Polis nanti tak berpeluang ambil alih jawatan Nik Aziz, yang dah duk tunggu masa nai bye bye..

    Polis minta maaf kerana tak dapat tunaikan hajat Mat Sabu.. hehhe

    ReplyDelete
  4. hahaha cilako cilako

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..