Full Width CSS

Sediakan AL-FATIHAH

Abang Nuar sakit ya, nanti Jijah panggilkan Nurse China ya

Menurut banyak sumber, ANUwar kini berada dalam keadaan tenat setelah ditembak gas pemedih mata yg menyebabkan ANUwar sesak nafas.

Ketika ditemui utk kali kedua, ANUwar telah memakai pendekap di lehernya pula. Kali lebih kelihatan sangat kesian dan sangat sedih.

Blogger rbf online pula berkata bacaan Yassin telah mula dibacakan di telinga ANUwar. Ada juga sumber lain mengatakan, org-org kampung Permatang Pauh sedang bersiap sedia menunggu sesuatu namun tidak diberitahu apakah yg sedang ditunggu.

Bagaimanapun, penganjur BERSIH telah mengumumkan akan menyediakan kain kafan percuma utk ANUwar. Kita akan update dari semasa ke semasa.

__________________
*Takziah kepada Ketua Wanita PKR Setiawangsa, Rosni Malan atas pemergian suami tersayang yg telah meninggal dunia kerana lemas akibat gas pemedih mata. Al-Fatihah

Post a Comment

3 Comments

  1. Dia mampos pun takpa. Kita orang MELAYU tak rugi apa pon.

    ReplyDelete
  2. mana ngah kor meng... dia kan pandai baca quran... menitis air org pas klau dgr... lg2 Brother.Anwar.Bin.Ibrahim(B.A.B.I) tgh nazak ni... guan eng dan bapa kit siang mana??? x sertai ke?

    ReplyDelete
  3. panggil ngoh,ngeh dan paria-paria yang dok terjemah ayat al quran masa ceramah termasuk ust. ambabiga baca yasin untuk anwar kerana mereka-mereka tu memang layak untuk bela anwar.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..