Full Width CSS

Teoh Beng Kok


Keputusan inkues Teoh Beng Hock akan diumumkan dalam masa terdekat ini. Samada suka mahupun tidak, keputusan tu pastinya akan menjadi perbualan ramai. Mungkin ada yg tidak bersetuju dan mungkin juga ada yg setuju dgn keputusan tersebut.

Bagaimanapun saya menjangkakan keputusan itu nanti mungkin menyebelahi keluarga tbh. Pasal apa, pasal itu adalah tekaan saya shj.

Mungkin nanti keputusan tersebut menyebelahi pihak SPRM ataupun keputusan tersebut akan tidak menyebelahi mana-mana pihak langsung. SPRM pun tidak, keluarga tbh pun tidak. Hah ini problem ni.

Jika keputusan kelak memihak kpd pakatan, rasanya mereka dah semakin tak sabar nk mencanangkan kpd seluruh dunia bahawa tbh telah dianiaya oleh kerajaan Malaysia. Tapi jika mereka kalah, mereka tetap mencanangkan ke seluruh dunia bahawa keputusan inkues tersebut tidak benar dan maka akan terjadi la perarakan mempertahankan org yg dah mati.

Dek kerana satu org manusia yg telah dimamah bumi ini, MELAYU sekali lagi sanggup berperang dgn kerajaan. Tak caya, tunggu la tgk berapa ramai MELAYU yg melalak mcm 'pungkok' kene cucuh bara.

P/s : awatlah susah sgt depa nk pecaya, si mati ni bunuh diri.. ahaiii haii~

Post a Comment

0 Comments