Full Width CSS

Amal Pemuda UMNO

Bulan Ramadhan bukan saja dikenali dengan sebagai bulan ibadah tetapi juga dikenali sebagai bulan rezeki kpd seluruh umat Islam. Terutama kepada golongan peniaga yg mencari rezeki lebih di bulan yang mulia ini.

Turut tidak ketinggalan ialah Pemuda UMNO Bandar Tun Razak yg turut sama membuat amal jariah dengan mengedarkan bubur kepada orang ramai di sekitar kawasan Parlimen Bandar Tun Razak (alaa kawasan MB Selangor tu, Khalid Ibrahim aka Khalid Gagap).

Usaha amal ini diketuai oleh Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan merangkap Ketua Pemuda UMNO Bandar Tun Razak, Saudara Rizalman Datuk Mokhtar dan dibantu oleh barisan EXCO Pemuda UMNO dan ahli-ahli UMNO Bahagian.




Gambar di atas ni merupakan siri pertama, agihan bubur lambuk kepada penumpang-penumpang LRT yg turun di Stesen Bandar Tun Razak. Sebanyak 1,500 bubur lambuk disediakan dan diedarkan kepada mereka yang berkesempatan menerimanya. Bubur lambuk 'laris' dan habis.




Ini pula merupakan siri kedua agihan bubur lambuk di Bazar Ramadhan Taman Tenaga. Sebanyak 1,500 bubur diedarkan kepada orang ramai. Di sini juga bubur lambuk turut 'laris' diedarkan pengunjung bazar ramadhan.



Ini adalah siri ketiga agihan bubur lambuk di Bazar Ramadhan Tasik Permaisuri. Sebanyak 2,000 bubur lambuk diedarkan kepada pengunjung bazar. Sold out dalam masa 30 minit sahaja dan merupakan gerai yg pertama ditutup pada jam 615 pm.

Semoga niat dan usaha murni Pemuda UMNO Bandar Tun Razak diberkati Allah S.W.T. Moga keberkatan hari ini dibawa kepada penaklukan semula Parlimen Bandar Tun Razak. Insyallah~ ;)

Tahniah Pemuda UMNO Bandar Tun Razak !!!~

P/s: selamat berbuka

Post a Comment

5 Comments

  1. Tahniah Pemuda UMNO BTR

    ReplyDelete
  2. HIDUP PEMUDA UMNO!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Pemuda UMNO BTR.

    ReplyDelete
  4. mana unit amal PAS. senyap jer bulan posa ni. sibuk beribadat ker sibuk berceramah sana sini

    ReplyDelete
  5. mana unit amal PAS. senyap jer bulan posa ni. sibuk beribadat ker sibuk berceramah sana sini

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..