Full Width CSS

Amanat Pm Utk Putrajaya

Amanat Dato Seri Najib Tun Razak kpd seluruh warga kakitangan kerajaan di Putrajaya agar mempertahankan wilayah ini daripada tergadai kpd pihak tak bertanggungjawab.

Persoalannya adakah warga Putrajaya dan kakitangan kerajaan seluruh negara sanggup mempertahankan atau mereka ingin melihat peralihan kuasa kerajaan BN kpd kerajaan yg belom pasti akan memberi apa yg kerajaan hari ini sediakan.

Ini bukan soal Parlimen Putrajaya sebaliknya merupakan soal masa depan negara dan masa depan kakitangan kerajaan itu sendiri.

Apa yg dikecapi hari ini tidak mungkin menyamai dgn apa yg bakal dicurahkan kerajaan 'baru' kpd rakyat kelak.

Kerana janji bkn sekadar dijaja kpd rakyat tetapi ia wajib ditunaikan demi mendapat keyakinan rakyat.

Moga apa yg terjadi hari ini kpd kerajaan negeri-negeri Selat kecuali Perak dan negeri yg ditadbir oleh si tua nyanyuk menjadi pengajaran berguna kpd seluruh rakyat.

Sekadar menjaja dan memburukkan imej org lain tidak sesekali mampu menaikkan ekonomi sesebuah negeri itu waima sekadar berdoa dan bertawakal sekali pun tidak akan mengubah apa-apa jika tiada sebarang usaha dgn keringat sendiri.

Sedarlah wahai kakitangan kerajaan. Undi anda juga penentu masa dpn negara. Jika anda melihat kerajaan hari ini perlu ditukar bermakna anda tersilap.

Kerana kerajaan hari ini jauh lebih prihatin, penyayang, komited kpd perkembangan rakyatnya. Jadi tidak salah kiranya undi anda itu dilaburkan utk kerajaan BN.

Apa yg pasti kehidupan dan masa dpn anda lebih terjamin berbanding memilih jalan yg tidak diketahui arahnya.

Renung-renungkan dan pastikan pilihan yg bijak.


Sent via my BlackBerry®

Post a Comment

0 Comments