Full Width CSS

Gambar Artikel Wanita Dikeji & Dihina Ditarik Balik


Setelah menerima pelbagai komen dan kutukan 'membina' dari semua pembaca yg memberi komen di dalam blog ini dan juga di dalam FB saya, maka saya akan menarik semula gambar² yg telah disiarkan pada artikel Wanita Dikeji & Dihina.

Bukan niat saya memalukan mangsa tapi apa yg saya lakukan demi utk kebaikan semua pihak agar sama² nampak dgn apa yg sedang berlaku di dalam dunia siber.

Walaupun saya telah menarik balik gambar² tersebut, saya tetap bertegas dan berpendirian bahawa si pelaku mungkin menggunakan id Kabus Berdarah. Soal account telah dihack tu, mungkin sesiapa saja bole kata demikian.


Wassalam~

P/s: terima kasih atas feedback para pembaca sekalian.

Post a Comment

3 Comments

  1. bgus la,.hidup ini perlu ingt mngingati sesama insan,.tguran harus lah diterima dgn fikiran positif,.

    ReplyDelete
  2. aku respek tuan blog ni... dia berani minta maaf pasal gambar tu...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..