Full Width CSS

Muhyiddin Balun Nasik Campur Pakatan

"..Melayu yang bersekongkol dgn DAP adalah pengkhianat bangsa.."

Demikian petikan ucapan Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddidin Yassin.

Beliau berkata ketika merasmikan Persidangan 3 Sayap Parti Wanita, Pemuda & Puteri UMNO sebentar tadi.

DAP yg kian hari semakin ligat memutarkan dakyah-dakyah busuk dan keji bahawa UMNO yg merupakan parti racist sangatlah tidak bertamadun.

DAP sendiri juga sebenarnya racist kononnya mendakwa sbg parti yg mengamalkan demokratik tp ironinya lebih dilihat sbg parti yg dipimpin satu kaum saja dan lg teruk pula dibarisi suku sakat keluarga sendiri.

Kegemaran DAP melaga-lagakan bangsa Melayu sgt jelas dilihat kini dgn menyebelahi PAS yg merupakan 'alat' alternatif Pakatan utk mencapai cita-cita ke Putrajaya kononnya.

Termakan dgn kata fitnah dan niat jahat DAP, PAS pula sanggup menggelarkan UMNO yg sebangsa & seagama sebagai kafir.

Tapi sekafir-kafirnya UMNO, parti ini yg memperjuangkan kedaulatan Raja-Raja Melayu, Hak Keistimewaan Melayu dan Mempertahankan Islam Sebagai Agama Rasmi dan nombor 1 di Malaysia.

Daripada sebuah parti yg tidak berprinsip dan jelas menggunakan nas-nas AlQuran utk kepentingan parti serta menjadi asas perjuangan mengelirukan umat Islam hari ini.

Terbangang setelah dimaki oleh DAP yg dipersetujui oleh PKR mengenai hasrat mewujudkan negara Islam, PAS terus melatah setelah melihat tiada tercatat ayat di dlm AlQuran tentang negara Islam yg mereka impikan.

PAS terpaksa menukar 'tema' parti kpd Negara Berkebajikan. Ironinya sebuah negeri yg telah dipegang kerajaan PAS lebih 20 tahun masih lg tidak mempunyai bekalan air Bersih 2.0.

Kegagalan PAS di Kelantan sudah menjadi kayu pengukur kpd hasrat mewujudkan negara berkebajikan. Rakyat sudah pandai menilai mana kerajaan yg benar-benar menjaga kebajikan rakyatnya. PAS hanya sebagai boneka Pakatan yg dipimpin oleh org yg tidak bermoral.

Anwar Ibrahim sbg ketua pembangkang dan penasihat PKR hanya mempunyai satu tujuan iaitu menjadi Perdana Menteri dan membolot harta kekayaan negara bersama kuncu-kuncunya.

PKR yg merupakan parti ultra liberal dari awal penubuhannya yg langsung tiada asas moral, baik kpd pemimpin dan barisan kepimpinannya. Soal agama, bangsa dan negara diletakkan di kedudukan terakhir utk merealisasikan hasrat 'murni' mereka.

Sesuai dgn mood UMNO iaitu Dulu, Kini & Selamanya PKR akan kekal dan terus dgn agenda pertamanya mempertahankan Anwar Ibrahim dari segala bentuk tuduhan moral dan lain-lain.

Hisap rokok dalam kelambu,
Terbit asap menjadi abu,
PKR umpama golok kayu,
Tetak tak lut gadai pun tak laku.

Begitulah bangangnya PKR skg ni. Sudah ramai keluar parti kerana tidak yakin dgn PKR dan kembali menyetujui dan mempercayai parti yg telah berjuang selamanya utk org Melayu.


Dulu, Kini & Selamanya
UMNO Bersama Rakyat Malaysia

Post a Comment

1 Comments

  1. KLU DH DASAR PENGKHIANAT MMG TKDE TEMPAT LA KT NEGARA NI. KASI HALAU JEK! HUHUHUHU

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..