Full Width CSS

Anwar Liwat Secara Rakus Dan Laju

Hebat sungguh lakonan seorang banduan di Penjara Sg. Buloh sambil dibantu oleh beberapa pelakon pembantu yg memegang watak Pegawai Hospital, Polis Pengiring, dan Nurse.

Lihat video di bawah.


Satu perkara yang sangat menarik perhatian saya semalam ialah bagaimana peguambela Anwar cuba menggunakan keterangan Dr. Thomas Hoogland bahawa kesakitan tulang belakang Anwar membataskan dia melakukan pergerakan seks sekaligus menyanggah keterangan pengadu iaitu Saiful Bukhari Azlan yang Anwar telah meliwatnya secara 'rakus dan laju'.
Pukul 4:16 petang
Peguambela juga memetik kenyataan Dr. Thomas Hoogland, pakar Orthopedik yang merawat Anwar Ibrahim yang mendakwa individu yang mempunyai simptom tulang belakang dan arthritis, tidak mampu melakukan hubungan seks yang didakwa Saiful sebagai ‘rakus dan laju’. (SINI)
Bagaimanapun, penolakan Dr. Thomas Hoogland itu adalah bersandarkan kepada pemeriksaannya ke atas Anwar Ibrahim pada tahun 2005 atau lebih tepat lagi, bersandarkan teori 6 tahun yang lepas.

Dalam keterangan awal, Saiful Bukhari Azlan mendedahkan bagaimana dia diliwat dalam posisi melutut dan ditujah dari belakang oleh Anwar dengan 'rakus dan laju'. Biarpun pihak pembela Anwar cuba menggunakan keterangan Dr. Thomas Hoogland, namun bukti-bukti yang tersedia, sama ada ketika Anwar Ibrahim berada di HKL, mahupun rakaman CCTV pada hari Saiful bersama-sama Anwar di dalam lif kondominium terbabit, membuktikan 'kecederaan' tulang belakang bukanlah faktor utama yang boleh dijadikan hujah.


Sebabnya, Anwar Ibrahim langsung tidak menunjukkan rasa sakit apabila dia yakin, tiada mata yang memerhatikannya. Dia hanya berlagak sakit tulang belakang apabila berada di khalayak awam sepertimana lakonannya terpaksa disorong dengan kerusi roda, padahal sebelum itu, dia kelihatan sangat sihat dan boleh berjalan tanpa sebarang simptom sakit tulang belakang.

Sankara Nair cuba menegaskan keterangan Dr. Hoogland sebagai layak diterima walaupun keterangan itu sebenarnya telah cacat dari awal lagi iaitu tempoh masa rawatan yang tidak dilakukan oleh Dr. Hoogland. Dr. Hoogland sekadar menggunakan rekod lamanya dan rekod lama juga membuktikan, Anwar Ibrahim mengambil masa yang sangat singkat untuk pulih daripada kecederaan yang dikatakan mengancam nyawanya.

Tidak sampai 48 jam selepas berada di Jerman, dia sudah pulih semula!

Dan sekarang, peguambela Anwar cuba menghilangkan 'fakta 48 jam pulih semula' itu dengan menawarkan hujah, Anwar tidak boleh melakukan posisi melutut dan menujah dari belakang.

Sumber : RBF

Post a Comment

0 Comments