Full Width CSS

Mohon Doa Untuk Kakak Saya

Saya memohon kepada para pembaca sekalian utk mendoakan kesihatan dan kesejahteraan kakak saya, Rubiza Julia yg akan menjalani pembedahan memasukkan besi ke dalam tulang belakang pagi esok (Jumaat) di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM).

Utk info, sebelum ini kakak saya berjaya mengharungi kanser payu dara, 3 tahun lepas. Kini kakak saya di dapati menghidapi kanser tulang tahap 4. 

Mohon jasa baik tuan/puan mendoakan dan meniatkan bacaan Yassin pada malam ini utk memberi kekuatan kepada kakak saya meneruskan kehidupan seperti sedia kala.

Saya dan keluarga menghargai doa tuan/puan semua. Semoga Allah S.W.T merahmati tuan/puan.

Terima kasih.

Post a Comment

7 Comments

  1. Semoga Allah memberkati serta memberi kesihatan yang berpanjangan pada kakak bro.. Aminn.

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah ..semoga Allah permudahkan segala urusan dan kembali sihat seperti sediakala

    ReplyDelete
  3. SLM BRO...SIMPATI DENGAN KONDISI KAKAK LU DAN KESEDIHAN SELURUH AHLI KELUARGA YG LAIN. SAMA2 LAH KITA PANJATKAN DOA KE HADRAT ALLAH S.W.T AGAR KAKAK LU SELAMAT MENJALANI PEMBEDAHAN..SABAR DAN TAWAKAL..INSYALLAH BRO INSYALLAH

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah semuanya berjalan lancar..

    ReplyDelete
  5. Insyallah... harap-harap beliau selamat, moga beliau juga cepat sembuh. Harap saudara dan family banyak besabar dan sentiasa tenang

    ReplyDelete
  6. aku doakan bro. insyaallah semoga sihat kembali.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..