Full Width CSS

Polis Bakal Tangkap Admin Facebook Kutuk UMNO



Perhatian semua kepada member-member gua yang wat group salah guna jaga-jaga. Start bulan Januari 2012 cybergurt akan block mana-mana pihak yang salah guna facebook dan group yang melampau ke batasan atau page. Dan pihak polis serta pihak facebook malaysia bersama-sama cybergurt akan turun padang untuk selesai kes ini.  

Dan juga admin-admin yang salah guna facebook, group dan page pula akan di kenakan penjara 1 tahun serta denda RM5000 Bagi mana-mana pengikut akan di kena denda RM5000 serta penjara 5 bulan. ~kijang59


Sumber : Blog Pembangkang Bodoh


Ulasan :

Info ni saya dapat dari blog² pembangkang.

Apa bodoh sangat otak tu, mano pulak Polis sesuko hati nak pegi tangkap admin Facebook yg kutuk UMNO. Saya percaya ramai juga pembaca yg menjadi bongok apabila membaca artikel yg dipetik dari blog pembangkang ni.


Andai kata berita ini benar.

Takkan lah Polis Malaysia ni bodoh macam Anwar Ibrahim pergi tangkap orang sesuka hati.. Saya percaya Polis takkan pergi tangkap admin Facebook tu kalo tiada laporan fitnah ataupun ugutan yg diterima oleh UMNO. Sudah pasti tujuan laporan itu dibuat utk menepis dakwaan pihak tak bertanggungjawab terhadap UMNO itu sendiri.

Ia mungkin sekadar utk memberitahu kpd org ramai jgn sewenang²nya mengeluarkan dakwaan yg tidak berasas terhadap UMNO sebagai tanda amaran. Tapi kenapa Polis & UMNO nak tunggu sampai tahun depan pula. Sekarang pun dah boleh buat kot haha.

Kesimpulannya, janganlah mempercayai khabar angin yg disampaikan oleh org yg tak dikenali dan apa yg paling penting, siasat dan pastikan kesahihan berita terlebih dahulu & jgn pakat² dok share dlm facebook cerita² begini.

Dikhuatiri ramai yg bakal mendapat dosa setelah membaca berita fitnah dan dalam masa yg sama memberi komen mengutuk Polis & UMNO mengenai 'tindakan' yg bakal dilaksanakan itu.

Post a Comment

2 Comments

  1. Fitnah itu makanan bagi pembangkang.

    Kalau satu hari tak memfitnah boleh mati diorang ni.

    ReplyDelete
  2. Tak sangka aku pembangkang ni bodoh teramat sangat

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..