Full Width CSS

Wujudnya ABU Tanpa Sebab Yang Jelas

Usaha terdesak puak pembangkang yg mula menjenamakan produk pasti meletup iaitu ABU : Asalkan Bukan UMNO.

Begitulah kejinya perjuangan pembangkang yg hanya tujukan segala keburukan kpd UMNO shj dan dlm masa yg sama mereka cuba memancing rakan-rakan seperjuangan di dlm Barisan Nasional (BN) agar sekepala dgn mereka.

Cubaan puak lahanat ini merupakan modal-modal yg terakhir utk meraih undi rakyat pada pilihanraya akan datang.

Tetapi saya tetap yakin akan tahap kepercayaan rakyat terhadap BN. Rakyat hari ini bijak menilai jasa dan sumbangan kerajaan BN terhadap kehidupan harian mereka. BN yg dinahkodakan oleh UMNO dan komponen selama 60 tahun bukanlah parti yg menolak hasrat aspirasi rakyat dan memilih bulu utk berkhidmat.

Bukan saja di dalam negara bahkan jasa UMNO dan BN telah sampai jauh merata ke seluruh pelusuk dunia. Dunia juga mengiktiraf sumbangan yg dihulurkan kerajaan UMNO.

Cumanya hari ini, puak perosak negara hanya fokus kpd sentimen di dalad parti UMNO yg kononnya mengamalkan perkauman, kuku besi dan zalim kpd rakyat.

Andai UMNO zalim kpd rakyat, saya yakin, pasti UMNO telah ditolak dari dulu lagi. Tapi mengapa UMNO boleh terus mengekalkan kuasa sehingga hari ini?

Sudah tentu jawapannya, rakyat yakin dgn kerajaan dalam memacu hala tuju negara kpd tahap yg lebih baik berlandaskan wawasan negara maju 2020. Rakyat mahukan jaminan bukan janji.


ABU : Anwar Boleh Undur

ABU : Aku Budak UMNO

Post a Comment

0 Comments