Full Width CSS

Dulu Pelacur Sekarang Model Howt~

Zahia Dehar ialah seorang wanita Perancis berketurunan Morocco yang menjadi terkenal suatu ketika dulu kerana terbabit didalam skandal seks membabitkan pemain bolasepak Perancis. 


Beliau mengaku dilanggani Franck Ribery, Karim Benzema dan Sydney Gouvou dengan bayaran EUR 2000 walaupun ketika itu beliau berumur 16 tahun.





Walaupun pelacuran adalah dibenarkan di Perancis, hanya wanita berumur 18 tahun keatas dibenarkan melacur. Skandal ini hampir mengakibatkan Franc Ribery dipenjara kerana melakukan seks dengan gadis bawah umur. Just so u know, Franc who is a muslim is a married man also! HAH!




Anyways Zahia Dehar menggunakan skandal ini untuk mengubah gaya hidup. Beliau berhenti melacur dan kini menjadi model serta pereka pakaian dalam. Semalam beliau mempamerkan koleksi pakaian dalam beliau di Paris Fashion Show. Baguslah tidak melacur lagi. Kembalilah ke jalan yang benar


Sumber : Blog Serius


Ulasan :

Gaya hidup kehidupan memang boleh berubah secara sendiri dan diubah secara paksaan. Hanya terpulang pada kita samada selesa dgn apa yg dirasai sekarang ataupun tidak.

Pelacur menjadi model itu bagus.
Gay menjadi pemimpin itu TAK BAGUS.

Post a Comment

0 Comments