Full Width CSS

UMNO Memang Korup


Tindakan Anwar Ibrahim menuduh UMNO dan BN sebagai sebuah parti dan kerajaan yg korup sungguh memalukan. Tetapi Anwar Ibrahim sendiri terlupa, suatu ketika dahulu dia juga pernah berada di dalam parti korup ini.

UMNO hari ini sebenarnya semakin baik dan pulih daripada gejala busuk yg pernah disemai dan ditinggalkan oleh bekas² pemimpin yg berada di dalam UMNO dulu. Termasuklah Anwar Ibrahim, Ku Li, Kadir Sheikh Fadzir dan beberapa lagi bekas² pemimpin UMNO yg kini tiada lagi tempat dlm parti tetapi masih lagi menyalak ke sana sini.

Mereka² ini lah yg mengumpul hasil kekayaan di dalam UMNO melalui pelbagai cara dan alasan. Kini apabila harta kekayaan mereka sudah mula menipis, maka pelbagai cara digunakan utk mendapatkan sumber kewangan dgn cara mudah. Termasuklah dgn menjaja cerita kononnya UMNO sebuah parti racist, korup dan dipenuhi dgn kroni². Dlm bahasa mudahnya, semua ini pengampu orang kaya ! (yg kaya skg ni Anwar la kot).

Lihat gambar di atas, IOI Corporation merupakan syarikat yg dipengerusikan oleh bapa Anwar sendiri iaitu Ibrahim Bin Abdul Rahman. Lihat sendiri bagaimana saham IOI Group naik secara mendadak semasa Anwar menjadi Timb. Perdana Menteri & Menteri Kewangan Awesome.

So adakah ia kebetulan ataupun perancangan? Sama² la anda fikirkan. Yakini Allah akan menunjukkan jalan kpd pihak yg benar.

Tepuk pungkok, tanya Anwar.


Post a Comment

0 Comments