Full Width CSS

AIC Mahu TV3 Segerakan Airtime Anwar Ibrahim

GiLA !!

Sebelum ini saya mengutarakan isu Anwar Mohon Keluar Di TV3, baca di sini kalo tak sempat tengok cerita awal² tadi.

Okey, kalo sudah baca. Mari kita tengok plak cerita kat bawah ni pula.

Rasa macam kelakar pulak tengok budak gemok yg baru memegang jawatan selaku Presiden Kelab Anwar Ibrahim (AIC) dan menjalankan tugasan pertamanya keh keh keh.

Layan video sat.



Tu dia sayang benar dengan Anwar Ibrahim nohhh.

"TV3 seharusnya tidak bersikap berat sebelah dengan melakukan serangan bertalu-talu tanpa memberi ruang Dato Seri Anwar Ibrahim menjelaskan kepada umum berhubung isu tersebut, AIC juga mendesak dengan kadar segera supaya diberikan ruang untuk Anwar Ibrahim menjawab tuduhan yang dilemparkan terhadapnya"

"Jika TV3 dan Media Prima dapat menberi ruang untuk Dato Seri Anwar menjawab isu ini, ia merupakan satu lembaran baru untuk mengembalikan kebebasan media yang sebenar"

Haprak punya budak sehat.
Ni lah, saya nk tanya skit. Cuba bagi sebab yg lebih munasabah skit lah kenapa perlunya TV3 bagi exclusive airtime kepada Anwar Ibrahim? Jangan letakkan kesalahan kepada TV3 yg tak bagi exclusive airtime sebagai punca kpd Anwar Ibrahim enggan memberi penjelasan skandal Israel.

Bukankah media dalam negara ni tak standard dengan media antarabangsa yg Anwar Ibrahim agung²kan? Kenapa tak suh Anwar bela diri dia menggunakan media antarabangsa tu? Lebih luas skit penontonnya dari seluruh dunia.


Kepada Presiden AIC, Saifuddin Shafi Muhammad.
Saya cabar kamu keluarkan video penjelasannya Anwar Ibrahim sendiri mengenai skandal Yahudi Israel !!

Tak perlu guna medium TV station utk memberi penjelasan dan penerangan bla bla bla. Pelbagai jenis bentuk media yg Anwar boleh guna pakai. Sedarkah kamu bahawa Anwar Ibrahim pernah menghina wartawan TV3. Menyekat mereka dari membuat liputan, itu yg dinamakan kebebasan media?

Hak tuihhh~



Tak cukup? Lihat video di bawah ni lagi mengenai KEBEBASAN MEDIA







P/s: takkan nak jilat balik kot ludah yg ada sireh tu keh keh keh



#LAMBAI
Lagi Anak Muda Benci Anwar Ibrahim

Post a Comment

10 Comments

  1. Ada hati lagi Nuar busuk ni nak bercakap kat TV3....PKR sendiri pon halau wartawan tv3, tapi nak bagi nuar busuk ni bercakap kat TV3. Pls la AIC jgn buat lawak BODOH!

    ReplyDelete
  2. "TV3 seharusnya tidak bersikap berat sebelah dengan melakukan serangan bertalu-talu tanpa memberi ruang Dato Seri Anwar Ibrahim menjelaskan kepada umum berhubung isu tersebut, AIC juga mendesak dengan kadar segera supaya diberikan ruang untuk Anwar Ibrahim menjawab tuduhan yang dilemparkan terhadapnya"

    "Jika TV3 dan Media Prima dapat menberi ruang untuk Dato Seri Anwar menjawab isu ini, ia merupakan satu lembaran baru untuk mengembalikan kebebasan media yang sebenar"

    ..jawapan tetap anwar bila dengan media..
    1. "soalan lain?"
    2. TV3 ni pekakas umno dan Barisan nasional
    3. buat2 tak dengar....

    kebasan media konon...apa celup!

    bongok lah media prima jika anwar dapat slot di tv3...

    ReplyDelete
  3. Anwar bukan uuntuk Malaysia tapi untuk Israel

    ReplyDelete
  4. KEBEBASAN MEDIA VERSI PKR...KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  5. ape kelas nak bg anwar muka dulu dlm kerajaan dah byk kasi masuk tv skrg dah jd pembangkang serta peribadi yang kotor terima la padahnya..isu ni pihak TV jangan layan sbb akan jadi sepertimana anwar bela diri sewaktu kes liwat yang menuduh kerajaan itu ni yang pasti tali barut israel itu akan guna peluang yang diberikan utk mencaci kerajaan..

    ReplyDelete
  6. Hai tak puas2 ke overshadow Mahathir masa jadi TPM dulu? Muka dia la yg salu kuar TV3 dan lain2 media berbanding muka dan program ayahanda Mahathir. Takkan gila glemer lagi? Muka kau dan cakap2 kau dah tak laku la brother Anwar!

    ReplyDelete
  7. Gunalah rangkaian TVPas yang syok sendiri tu...!!!! Takkan takde penonton nak tengok kot...???

    ReplyDelete
  8. CIFUT BABI GEMUK...February 20, 2012 at 7:12 PM

    Wartawan : Ds minta penjelasan tentang......

    CIFUT BABI : You TV mana?? TV3..??? Soalan lain...

    Wartawan : DS boleh jelaskan tentang....

    CIFUT BABI : You wartawan mana??? Utusan ??? huh! surat khabar UMNO.. soalan lain...

    ReplyDelete
  9. kenapa terhegeh hegeh nak masuk TV3.Dulu cakap Tv itu Tv 3 suku.sekarang siapa 3 suku tak cukup akal.

    ReplyDelete
  10. pergi jalan da dgn hak nwar!! hak orang ramai yg takmo tengok muka buruk dia mcm mana?

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..