Full Width CSS

DEMO Bantah Anwar Ibrahim



Sekarang ni EP sedang berada dihadapan Masjid Kapitan Keling untuk membuat liputan secara langsung demo bantahan pemimpin Islam yang menyokong yahudi dan Israel.. Demonstrasi ini dianjurkan oleh beberapa NGO yang kebanyakkannya terdiri daripada ahli PAS.

Salah seorang daripada jurucakap demo tersebut yang juga merupakan ahli PAS mengecam tindakan bangsat Anwar Ibrahim yang menyokong yahudi san Israel. Tindakan Anwar juga telah menjatuhkan nama baik Malaysia iaitu sebagai sebuah Islam yang dihormati di seluruh dunia..



Mereka menyeru seluruh rakyat Malaysia terutamanya orang Melayu dan Islam supaya membuka mata dan lihat betapa celakanya Anwar dengan permainan politiknya yang kotor dan hina. Anwar Ibrahim mesti ditolak demi menjaga kesejahteraan Islam di bumi Malaysia dan juga di mata dunia...



Sumber : Empayar Pemuda

Ulasan : 

Hehe ada lah beberapa orang Melayu PAS, yg lain tu jadi pemerhati & amek gambar je kot. Nasib baik dorang pegang bendera, kalo tidak, kita pun tak kenal sapa dorang ni kan hehe.

Adakah demo ini mendapat reaksi Anwar Ibrahim dan Pakatan? Adakah ia meninggalkan kesan? Hehe pikiaq sendiri la nohhh.

Apasal pakcik sorang tu siap berbungkus muka? Takut Anwar kenai ka?

Dok marah² Anwar tapi kalo Anwar panggil bagi makan, sure pergi punye ni kan hehe hilang terus marah tu kat mana entah. Dah macam karakter kartun ni hehe.

Cuba tengok kat bawah ni sama tak? Hehe..


Compare kan dgn ini.


Karakter dalam kartun Naruto

Hehe..


P/s: Tak pernah pulak pi makan kat mamak nasik kandaq beratur kat sblh tu ja, sedap ka?

Post a Comment

1 Comments

  1. Perumpamaan orang PAS ni lebih kurang mcmni,diaorang tahu judi haram tapi nombor ekor beli jugak.Mcm Anuar,kebanyakkan orang Pas tahu sifat nuar tapi masih sokong PR...apelah ,cakap x serupa bikin.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..