Full Width CSS

Edisi Khas Teresa Kok - Hentam Sampai Melecet

Hari ini saya keluarkan edisi khas utk Ahli Parlimen Seputeh, si Teresa Kok yg telah GAGAL dikesan menimbulkan diri dalam kawasan Parlimennya.


Pelbagai cerita dan perkara diperkatakan oleh rakyat khususnya di kawasan Parlimen tersebut. Sikap mendiamkan diri MP kawasan tersebut menimbulkan tanda tanya samada masih lagi hidup ataupun dah terlupa jalan menuju ke Seputeh.

Itu belum lagi kita dengar isu penduduk kawasan Dewan Undangan Negeri nya di Kinrara. Pasti banyak lagi cerita menarik.


Wanita hebat ini mempunyai rekod tersendiri. 

Dia merupakan antara wakil rakyat yg memenangi majoriti tertinggi dalam PRU yg lepas di Seputeh iaitu 36,492 undi menewaskan calon BN, Carol Chew.

Hebat kan?

Ada lagi hebat tentang Teresa Kok ini ialah dia memegang 7 jawatan penting.
1- Ahli Parlimen Seputeh (gaji + elaun)
2- Perhimpunan Wanita Kinrara (gaji + elaun)
3- Ahli Majlis Eksekutif Kanan Selanor (gaji + elaun)
4- Pengarah PKNS (gaji + elaun)
5- Pengerusi DAP Selangor
6- Setiausaha DAP Nasional
7- Setiausaha Wanita DAP

Meh baca kat sini lagi. 

Menarik lagi tentang Teresa Kok selepas PRU yg lepas, dia telah mengeluarkan statement No Complaint, No Help (Tiada Rungutan, Tiada Bantuan). Best sungguh jadi wakil rakyat begini, tak perlu bersusah payah berjumpa dgn pengundi dan mendengar rintihan mereka. Hanya tunggu pengundi bersuara, baru ambil tindakan. Jika tidak, tak perlu turun kawasan.

Menurut sumber lagi, jika ada rungutan pun. Hanya wakil kepada Teresa Kok saja akan turun padang utk melayan karenah pengundi Seputeh.  

Jelas sekali keangkuhan Ahli Parlimen ini yg begitu ketara. Bagi empunya diri, dia berasa terlalu yakin akan terus mempertahankan Parlimen Seputeh pada PRU akan datang.

Baca di sini juga.


Cuma ada beberapa pembaharuan yg dibawa oleh Teresa Kok di Parlimen Seputeh ialah seperti penambahan rumah² urut dan pelacuran. Anggaran yg dibuat melalui risikan mendapat terdapat hampir 400 premis yg tumbuh bagai cendawan lepas hujan (PRU12).

Kadar pertumbuhan premis² ini sangat memberangsangkan sekitar 85%. Lokasi² premis ini di sekitar kawasan Taman Danau Desa, Mega Mendung, Taman Sungai Besi, Kuchai Lama, Jalan Klang Lama, Sri Petaling dan Salak Utara.

Stok gadis² yg dikatakan 'terpaksa' kononnya menjadi pelacur, kebanyakkan masuk ke sini menggunakan visa pelajar berasal daripada China, Vietnam dan Indonesia. Tidak memeranjatkan juga, terdapat premis yg berselindung di sebalik lesen berdaftar pusat rawatan kesihatan, pusat kecantikan, pusat hiburan dan pusat refleksologi tetapi menyediakan servis tambahan utk menarik pelanggan.


Antara faktor penarik nya juga ialah terdapat sebilangan premis yg dikatakan menjalankan persembahan tarian tiang, perghhhh walla~. Ada juga yg sediakan servis mengurut tenaga batin dan seks serendah RM40. Menarik bukan?

Semuanya ada di Seputeh.

Baca lagi pasal Teresa Kok dan warga China kononnya jadi mangsa bogel PDRM di sini.
Baca lagi pasal Parlimen Teresa Kok menjadi tempat mengKRISTIANkan pelajar tuisyen di sini.

Lihat video di bawah ini, betapa biadapnya Teresa Kok mempersoalkan tindakan petugas Masjid Negara yg memintanya menutup aurat jika mahu masuk ke dalam Masjid iaitu rumah IBADAH ORANG ISLAM.



Secara terang²an dia mempersoalkan petugas tersebut dan keduanya dia secara tidak malu meminta pertolongan seorang Ustaz membawanya naik ke atas.

Isu lain pula, siapa Teresa Kok utk menyampaikan daging Qurban kepada org kurang kemampuan dan jemaah?


Agama tidak membataskan perjuangan parti, begitu ya?



Dah la tidak memakai tudung tp masih tatap diterima umat Islam. Kesian betul saya tengok.

Lihatlah wahai semua bangsa dan saudara Islamku. Kita telah diperlakukan dan diuji dgn pelbagai cara dari org bukan Islam yg melihat bangsa dan agama kita lemah dari semua sudut. Adakah kita masih mahu terus dibuai dgn angan² dan cita² kelabu asap dari pemimpin haram jadah ini?

Fikir²kanlah.

Wakil rakyat pembangkang hanya berani menabur janji dan akhirnya UMNO dan BN juga terpaksa 'bekerja' utk mereka.

Jangan Sia² Kan Undi Anda, Berubah Untuk Kebaikan.

Kami Cuba Berikan Khidmat Yang Terbaik Untuk Rakyat

Post a Comment

1 Comments

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..