Full Width CSS

Gangster PKR Sambut Pemuda UMNO & NGO



Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Selangor dan NGO² Islam sekarang ini sedang berhimpun di hadapan Ibu Pejabat Parti Keadilan Nasional (PKR), di Tropicana, Damansara.

Tujuannya berhimpun adalah untuk mengutuk tindakan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menyokong segala usaha menjaga keselamatan Israel.


Dalam masa yang sama, Pemuda UMNO dan NGO turut menyerahkan memorandum kepada Anwar Ibrahim untuk menarik balik kenyataannya menyokong Israel.

Turut sama dalam perhimpunan ini, Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Datuk Rizalman Dato Mokhtar dan Ketua Pemuda UMNO Selangor, Ungku Salleh Ungku Mohd Jamal dan juga beberapa wakil NGO Islam beserta ratusan penyokong.


Sebaik tiba di hadapan Ibu Pejabat PKR, kumpulan telah dihalang oleh pihak Polis DiRaja Malaysia (PDRM) yg telah membuat sekatan bagi menghalang kemaraan kumpulan Pemuda UMNO & NGO. Tujuannya menjaga keselamatan bersama =D


Wakil Pemuda UMNO dan NGO cuba menghantar memorandum ke dalam pejabat PKR namun dihalang oleh  samseng² upahan PKR yg diberikan baju utk disarung hehe.


Bagaimanapun, hasrat Pemuda UMNO dan NGO utk menyampaikan memorandum tersebut tidak kesampaian kerana tiada sesiapa pun yg mahu mewakili PKR & Pakatan untuk menerimanya. Lagi menariknya pintu hadapan pejabat dikunci keh keh keh.


Budak gemok PKR ni sengaja menimbulkan provokasi dengan mengajak kumpulan Pemuda UMNO dan NGO bertumbuk. Tapi Pemuda UMNO dan NGO Islam memang profesional, tidak termakan dengan provokasi mereka.

Jom tengok muka dan perot dia lebih dekat.


Dekat lagi.


Malu² pulak muka dirakam camera kah kah kah. Bodoh punya gemok !!! Cari makan jadi gangster PKR? Haha.


Kesimpulannya, memorandum tak dapat hantar. Pemuda UMNO dan NGO membaca doa selamat. Tiada kejadian yg tidak diingini berlaku.

Pemuda UMNO dan NGO beredar meninggalkan kawasan tersebut. 

Sebaik berjalan pulang, budak² AMK telah menghamburkan kata² kesat dan menjerit "Hidup Hidup" berulang kali sehingga kumpulan Pemuda UMNO dan NGO hilang dari pandangan mata mereka.

Untuk info, kekuatan kumpulan Pemuda UMNO dan NGO seramai 500 orang. Kekuatan gangster PKR seramai 30 orang. Adalah tidak adil untuk Pemuda UMNO dan NGO 'bergaduh' dengan lawan seramai itu hehehe.


Ketidakbukaan PKR sangat memalukan. Pintu dikunci, tiada siapa mahu terima. Ini ker parti yg mahu menjadi kerajaan? 


Blogger Berbayar Di Lokasi - Gossip Rakyat

Post a Comment

7 Comments

  1. ahahahah, siapa kata DORANG LAYAK??? parti paling BODOH NAK MAMPUS dalam dunia :)

    -orang kajang-

    ReplyDelete
  2. Parti pengecut. Berani hanya dijalanan je. Bila org nak hantar memo depan pejabat Illuminati ni, terus tutup pintu. Demokrasi ala peliwat.......

    ReplyDelete
  3. Undi PKR bermakna Undi Israel. Fuck u Anwar!

    ReplyDelete
  4. Padan muka, bodoh kalau layan lembu Shahrizat.

    ReplyDelete
  5. Kepada melayu yg sokong DAP n anwar depan belakang i wud say ur the pengkhianat bangsa n agama, n i giv u an award the most idiot malay.. to pengikut nabi nik aziz tobatlah situa tu dah nyanyok asyik minum beer dgn lim kit malam.. hahaa

    ReplyDelete
  6. memang pkr parti dayak

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..