Full Width CSS

Jom Buh Penampaq Kat Pemimpin Haram J

Tengok video bawah ni sat.



Saya pasti, anda para pembaca pun mempunyai keinginan sebegini iaitu menampar muka Menteri. Tak kisahlah apa jenis Menteri pun kan. Janji dapat tampar.

Laki ni namanya Harvinder Singh. Mangsa tampar tu pulak namanya Sharad Pawar, merupakan Menteri Pertanian India. Sebab dia menampar Menteri tersebut ialah kerana Menteri tersebut gagal mengawal harga makanan yg semakin naik dan antara alasan lain ialah gejala rasuah yg masih lagi berleluasa di India (itu normal di India).

Hmmm itu soal negara luar tapi bagaimana di negara sendiri?

Agak² kalo diberi peluang begitu, siapa lah agaknya para pembaca sekalian nak buh PENAMPAR?

Kalo saya, saya lebih berminat nak TAMPAR muka Anwar Ibrahim dan Khalid Ibrahim.

Amanat mak saya, suh tampar muka Anwar Ibrahim kalo ada peluang dan ruang. Alasan mak saya, Anwar Ibrahim pengkhianat bangsa.

Khalid Ibrahim pula, sbb dia ni wakil rakyat tak guna di kawasan Bandar Tun Razak. Pegang jawatan tinggi tapi bila rakyat minta tolong, harammmmm nak tolong. Wakil rakyat yg pilih kasih.

Post a Comment

1 Comments

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..