Full Width CSS

Nurul Izzah Cari Pengundi Di Singapore



Apa kecoh-kecoh ni Nurul Izzah?

Setelah tidak berani angkat muka di kawasan PPR Lembah Pantai ekoran tindakannya melabel penduduk PPR sebagai golongan yang tak boleh dipercayai dan tak layak untuk diberi pinjaman, Nurul Izzah dan sahabat karibnya Tony Pua telah melarikan diri ke Singapura.

Isy isy isy, aku hairan betul tengok si Nurul ni. Bila penduduk Lembah Pantai jumpa dia minta bantuan, semuanya ditolak mentah-mentah, kononnya takda peruntukan. Tapi bila nak makan angin, banyak pulak peruntukan! Siap boleh pergi Turki, London, Indonesia, Australia, Singapura dan banyaaaak lagi negara. Pendek kata, satu dunia dia dah pusing. Yang tak pergi lagi agaknya Israel je. Tu pun tengah tunggu undangan rasmi dari Kerajaan Israel yang nak bagi darjah kebesaran kat Anwar Ibrahim sebab banyak berjasa dan menyumbang khidmat kepada Israel & Yahudi.

Berbalik kepada cerita asal, apa Nurul buat kat Singapura ya? Buat apa laaaaagi. Kerja biasalah… Memburuk-burukkan kerajaan. Baru-baru ni dia pergi ke London untuk memburuk-burukkan Kerajaan di sana, sekarang pergi ke Singapura pula untuk buat benda yang sama.

Aku betul-betul tak faham mana pergi semangat cintakan negara si Nurul ni. Dia tak tahu ke, bila imej negara buruk, pelabur dan pelancong takut nak datang ke Malaysia? Mana tak takutnya… Kalau dengar cakap Nurul, Malaysia ni seolah-olah jauh lebih teruk dari Somalia, jauh lebih berbahaya dari Afghanistan, jauh lebih mundur dari Ethiopia!!

Tapi… Sapa yang tanggung akibatnya? KITA JUGA selaku rakyat Malaysia.

Bila pelaburan tak masuk, pelancong tak datang, ramailah orang tak dapat kerja sebab tak ada peluang pekerjaan diwujudkan. Silap-silap, ada yang kena buang kerja. Jadi, bila ekonomi tak memberansangkan, pergilah tanya kat Nurul Izzah – PASAL APA KAU TABUR PASIR KAT PERIUK NASI KAMI?

Kerajaan bertungkus-lumus cuba wujudkan peluang pekerjaan dan tarik pelabur serta pelancong asing, Nurul pula dengan senang hatinya cuba sabotaj RAKYAT MALAYSIA dengan memburukkan negara di mata dunia.

P/s: Bukan pergi cari pengundi utk PRU akan datang ker? hehe


Sumber : Apa Kecoh²



Post a Comment

1 Comments

  1. SEPATUTNYA KERAJAAN JUGA KENA BERSIKAP SEPERTI MEREKA BURUKKAN KELUARGA MEREKA NYATAKAN KEPADA DUNIA SIAPA MEREKA SEBENARNYA,KENAPA MESTI KITA MENANGGUNG FITNAH MEREKA SEDANGKAN KERAJAAN YANG BERKUASA MASIH BOLEH MENGHALANG FITNAH-FITNAH TERSEBUT GUNAKAN SEMUA MEDIA ANTARABANGSA DAN NGO SERTA RAKYAT MALAYSIA YANG BERADA DI LUAR NEGARA, PELAJAR YANG MONYOKONG KERAJAAN DAN SEMUA PIHAK MELALUI MENTERI LUAR SETIAP KERAJAAN YANG BERADA DIMALAYSIA.JANGAN BERI RUANG PADA MEREKA PATAHKAN SETIAP FITNAH MEREKA, SEMUA AHLI UMNO BARISAN NASIONAL TAK KIRA PARTI PERLU BERSATU MEMATIKAN LANGKAH MEREKA.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..