Full Width CSS

Laungan Semangat Dari Anak Muda Buat Pakatan Cuak Di WP



Kelam kabut Pakatan haram apabila mendengar laungan daripada anak² muda Wilayah Persekutuan semasa di program Pelancaran BN Pilihan Orang Muda Wilayah Persekutuan.

Maka disebabkan itulah, malam ini di Bandar Tun Razak diadakan ceramah isu² semasa katanya.


Ini perkara biasa menjelang hari² menuju Bersih sepanjang 3 kali ini diadakan. Waktu² begini, akan turunlah berduyun² pemimpin dari Pakatan. Mereka bersepakat menabur pelbagai fitnah dan pembohongan terhadap Kerajaan BN. Inilah perkara yang selalu dijaja mereka.

Tetapi tidak pernah satu hari pun, masa dan ketika, pemimpin² ini turun ke Bandar Tun Razak mengeluarkan  cerita dan isu² masalah setempat. Tiada satu pun perkataan ingin membantu atau mencari penyelesaian untuk memajukan masyarakat setempat. Samada menambahbaikkan taraf hidup mahupun ekonomi di sini. Haram langsung tiada.

Yang mereka tau adalah menarik sokongan rakyat kepada perjuangan kelam kabut mereka. Masalah rakyat tolak tepi. Apa yang dipentingkan terlebih dahulu adalah perjuangan mendapatkan tempat terbaik untuk Anwar Israel di dalam Malaysia.

Saya berharap kali ini, masyarakat Bandar Tun Razak menolak semua perkara mengenai Pakatan termasuklah perjuangan menaikkan Ambiga, menaikkan Anwar sebagai PM dan juga menolak PR terus menguasai Parlimen Bandar Tun Razak.

Post a Comment

1 Comments

  1. bagi pembangkang,rakyat sebagai perkakas utk dptkan undi.x ada tolong,cuma janji mcm2..sendiri ditimpa mslh baru nak cari rakyat kononnya mendapatkan 'keadilan'.ceramah dan demo shj tahunya.bila x dpt sokongan,semua org salah.pengundi bodoh dsb..tgk je la nanti.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..