Full Width CSS

Occupy & Mahasewel Gaduh

Dulu suka sekarang duka.


Itu ungkapan terbaik untuk kumpulan mahasewel yang kononnya memperjuangkan pemansuhan PTPTN. Tempoh 2 minggu berkhemah di Dataran Merdeka sangat memenatkan. Ditambahkan lagi dengan tiada tempat nak mandi, makan yang tak terurus dan terpaksa bersengkang mata menjaga kawasan 'camping' daripada diserang Penguatkuasa DBKL.



Kumpulan mahasewel kemudiannya mendapat sokongan daripada kumpulan anak² muda gelandangan + berfikiran bebas melampau² iaitu kumpulan Occupy yang diketuai oleh Fahmi Redza dan dikelilingi anak² gadis tak berakidah.

Setelah kantoi berdua²an laki dan perempuan di dalam khemah dengan ada dakwaan mengatakan si betina tak pakai spender dan menampakkan benda yang tak patot dinampak tu telah membuat banyak pihak memandang serong kepada kumpulan ini yang mana Mahasewel juga turut terkena tempias malu.



Video di atas ini menunjukkan bagaimana Occupy mengambil kesempatan atas peluang dan ruang yang diberikan ini untuk melakukan zina secara terang²an.

Didesak dan terus didesak akhirnya kumpulan Occupy ini bertindak meninggalkan kawasan 'camping' lebih awal dan langsung tidak menunggu untuk menerima 'sijil' penyertaan pada 28 April 2012 ini.

Tonton video di bawah ini pula.



Akhirnya Occupy berambus dan sekarang yang tinggal hanya Alif yang menjadi mangsa keseorangan di camping di Dataran Merdeka. Mana perginya semua Mahasewel yang lain? Balik rumah atau dah malas nak turut serta?

Kepada Alif, balik je lah. Tak payah buang masa duduk kat situ bercamping sorang². Buang masa je, baik gi balik kampung. Tlg emak atau bapak kat rumah tu ada lagi banyak faedah dan pahalanya.

Kalo pembaca perasan di video atas sekali, ada seorang budak pakai baju warna merah + hitam. Itulah dia Alif. Budak yang aktif sekali berkhemah di Dataran Merdeka. Akhir sekali terpaksa duduk sorang² di situ. Kesiannya.

Tiba² teringat plak, ke mana hilangnya brader gemok perlembagaan tu? Tak datang ker bantu² apa patot huhu..

Post a Comment

1 Comments

  1. Sama sendiri dah gaduh, camna tu?

    AMBIGA MENGAKU PENGIKUTNYA BANGANG, BAHLOL DAN TOLOL!! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..