Full Width CSS

Inilah Tempat & Program Untuk Belia Menghabiskan Masa @HariBelia2012

Bagi yang tidak pernah menjejakkan kaki ke Karnival Hari Belia Negara (HBN), inilah masa yang sesuai berbuat demikian kerana pelbagai aktiviti yang akan diadakan sepanjang 5 hari Himpunan Jutaan Belia berlangsung.


HBN pada tahun ini meletakkan sasaran sehingga 2 juta orang pengunjung dengan 24 buah pentas di sepanjang 6 kilometer khemah² aktiviti.


Disamping itu juga terdapat lebih 500 aktiviti ataupun acara yang akan dilangsungkan berbanding pada tahun lepas (2011) hanya terdapat sekitar 200 aktiviti sahaja diadakan. Pengunjung juga boleh menceburi pelbagai aktiviti sihat yang disediakan khas untuk peserta individu ataupun berkumpulan sepanjang sambutan HBN 2012.


Sepanjang 5 hari berlangsungnya HBN, terdapat juga acara² pentas disediakan khas untuk golongan sasaran. Tidak ketinggalan juga persembahan artis² tempatan dan antarabangsa (k-pop) yang didatangkan khas bersempena HBN 2012 kali ini.


Dijangka sekurang²nya 1,000 pelbagai persembahan akan dilakukan. Ini termasuk dengan persembahan pentas, flash mob, battle of the band, sukan ekstrem dan pelbagai lagi.


Di bawah ni disenaraikan bentuk² acara yang tersedia.












Untuk mengetahui maklumat serta pelbagai lagi acara yang bakal diadakan di HBN 2012 nanti, jom LIKE & FOLLOW  

Jom join Facebook Hari Belia Negara 2012





Jangan lupa follow Twitter Hari Belia Negara 2012





Maklumat lanjut, jom tengok website Hari Belia Negara 2012




Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

Post a Comment

0 Comments