Full Width CSS

Salah UMNO The Series


Apa² saja kemungkaran dan kesalahan yang dilakukan secara sengaja ataupun tidak, sudah tentu akan dihalakan kepada UMNO dan BN.

Sedangkan UMNO dan BN takda kena mengena langsung dalam isu dan permasalahan peribadi mereka ini. Apakah semua ini perancangan yang telah ditetapkan oleh UMNO? Atau adakah UMNO sebenarnya Tuhan yang telah menentukan qada dan qadar seseorang itu?

Teruskan membaca.

1 - Elizabeth Wong diambil gambarnya tido tak senonoh dihalakan salah tersebut kepada UMNO. Sedangkan ini semua kerja Hilmi yang merupakan teman lelaki dia. Mungkin ada perancangan dalaman antara Hilmi dan Azmin Ali yang akan menjahanamkan karier politik Eli dan Khalid Ibrahim nanti.



Mamat Hilmi ni sedang dalam tahanan di Indonesia atas kesalahan tinggal tanpa izin di sana. Siapa yang bawa dia lari ke sana untuk berlindung?

2 - Adun Selinsing ditangkap berkhalwat bersama isteri orang di dalam koc peribadi Keretapi Tanah Melayu (KTMB) semasa dalam perjalanan ke Kelantan. Di bawah ini, pengakuan saksi kejadian.



Salah UMNO juga kerana saksi berkata benar di hadapan orang ramai.

3 - Rakaman perbualan seks antara Mat Sabu dan isteri orang si Normah. Phonesex mereka menjadi hangat dan terus diterima oleh keseluruhan ahli PAS sebagai sesuatu yang standard lah. Namun UMNO pula disalahkan kerana 'memaksa' Mat Sabu berbuat demikian? Hahaha



"Mah tak rindu ker Mah?" - what da...

4 - Rakaman perbualan telefon antara Anwar Ibrahim dan skandalnya si Norlaila yang merupakan isteri orang ketika itu. Hubungan tersebut terjalin apabila Anwar menjawat jawatan selaku Menteri ketika di zaman pemerintahan Tun Dr Mahathir Mohammad.



Anwar kata, ini semua kerja busuk dan kotor UMNO yang cuba menjatuhkannya. Ok UMNO busuk tapi adakah Anwar wangi sangatttt?

5 - Video seks Anwar dan China Dolls. Pendedahan ini dilakukan oleh Datuk Eskay yang merupakan sahabat rapat Anwar. Inilah orangnya yang membantu Anwar mendapatkan 'chick' jika Anwar ke Thailand atas urusan peribadi dan sebagainya.



Tak pasal² UMNO juga yang dituduh pula. Sedangkan UMNO tak pernah klimaks pun melihat kote bengkok Anwar.

6 - Kepingan gambar individu yang disyaki Azmin Ali bersama perempuan. Dalam beberapa gambar yang diterima, Azmin didapati berada dan melakukan oral seks bersama pasangannnya itu. Kesahihan gambar tersebut masih lagi dijawab ataupun dinafikan oleh Azmin Ali. Juga jantina pasangannya itu pun turut menjadi tanda tanya kepada semua orang. Jantan kot hihi~


Of kos lah di akhir cerita, UMNO juga disalahkan sebab nak jatuhkan kredibiliti nya sebagai pemimpin. Sedangkan ia memang rancangan Khalid Ibrahim memusnahkan karier politik Azmin Ali hahaha.

7 - Perhimpunan Haram Bersih 3.0 pada 28 April lalu dilihat sebagai yang terganas pernah ada. Polis turut dibelasah dengan teruk oleh perusuh².


Tak pasal² UMNO dituduh terlibat secara langsung membuat provokasi menerusi Special Branch (SB).

Perkara tersebut telah 'dibocorkan' oleh Zahrain Sang Kelembai yang membuat spekulasi ini. Pihak pembangkang mempercayai apa yang dikatakan Sang Kelembai tanpa was². Boleh pulak dorang percaya cakap orang UMNO? Haha very funny~

8 - Ketua Dewan Pemuda PAS menyalahkan UMNO sebab Arab Saudi mungkin menimbangkan semula kuota jemaah Umrah dan Haji daripada Malaysia sebab Bersih berhimpun di sana.



Tak pasal² UMNO pula disalahkan. Sedangkan terang²an tu agenda Pakatan Haram Jadah.

Terlalu banyak lagi helah jahat pembangkang yang menuding jari kepada UMNO.




Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com

Post a Comment

1 Comments

  1. smua slh umno....A.I makin tua pun slh umno gak

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..