Full Width CSS

Petik Apa Saja Asal Undi Kepada PAS


Kenapa Nasrudin - Ketua Dewan Pemuda PAS sanggup menipu dan memperkatakan bahawa kononnya Karpal Singh menyetujui Hudud yang cuba diasaskan oleh mereka sedangkan si Karpal tak pernah berkata apa² dan bersetuju dengan cadangan tersebut.

Dakwaan Nasrudin ketika berdebat dengan Fathul Bari tempoh hari mendapat tepukan ramai yang menyokongnya. Tetapi disebalik itu, penonton² yang kebanyakkan terdiri daripada pembangkang telah buta² ditipu secara terangan oleh mamat ni.

Apa punya haram jadah permainan yang cuba dimainkan PAS untuk mengiyakan perkara yang tidak benar demi mengaut undi² orang Melayu dan Islam untuk dipersembahkan kepada DAP bangsat dan PKR penyamun.

Rakyat seharusnya lebih bijak menilai setiap butir patah perkataan yang keluar dari mulut seseorang pemimpin itu dan membuat rujukan bagi mencari penyelesaian kepada persoalan yang dihadapi.

Rakyat Malaysia WAJIB menolak PAS kerana mereka lidah biawak yang bercabang demi mengaut undi orang Melayu dan Islam.

Rakyat Malaysia WAJIB menolak PKR kerana mereka perosak negara yang pastinya anak² bangsa sendiri akan terkapai² memulakan kehidupan di tanah air sendiri.

Rakyat Malaysia WAJIB menolak DAP kerana mereka tidak memperjuangkan kesucian agama Islam, kedaulatan Raja² Melayu dan mereka berminat kepada usaha Malaysia Malaysian.

Post a Comment

1 Comments

  1. Ini lah yg dipanggil transformasi. Transformasi pas yang mahu menjadi lebih liberal dan terbuka. Akhirnya lebih byk keburukan yang berlaku.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..