Full Width CSS

Awesome BAS Anwar Ibrahim Ni #Merdeka55


Wow hebat gila tengok gambar yang diterima daripada seorang followers blog saya mengenai bas Jelajah Merdeka Rakyat milik PKR yang baru tiba di hadapan Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang 'takda' duit tu.

Gila ganas PKR sekarang ni. Dalam ceramah² Anwar bercerita tentang rasuah orang itu, orang ini dan juga kebutuhan PKR dan PR marhein tidak mempunyai sumber kewangan yang hebat, dalam diam tiba² muncul sebijik bas Jelajah PKR Merdeka Rakyat milik PKR.


Perghhh hebat !!!

Mengapa hebat lagi saya katakan? 
Kerana tertera sebijik muka Ketua Porno Negara, Anwar Ibrahim di dada bas tersebut. 

Jika ianya sebuah bas untuk PR, sudah pasti muka 3 bendul akan terdapat di dada bas tersebut. Maka ini menunjuk kata PKR sendiri secara jelas mementingkan diri sendiri untuk menjelajah ke serata negara mengaut sokongan rakyat terhadap mereka saja.

DAP dan PAS, naik bas ekspress je la nampaknya nanti.


Anwar Ibrahim menggunakan pendekatan yang sama seperti Erdogan di Turky yang memulakan kempen pilihanraya menggunakan bas untuk menjelajah ke segenap rantau Turky.


PERSOALANNYA : Bagaimana Anwar Ibrahim mendapatkan dana untuk sebuah bas tour ini untuk tujuan politik sedangkan Anwar Ibrahim kerap kali mengutarakan tentang kedaifan parti PKR dan sekutunya akibat  politik kotor BN katanya.

Dana Yahudi ker dana negeri Selangor??

Post a Comment

0 Comments