Full Width CSS

Bah. I : Siapa Puak Kurang Ajar Yang Benar Hina Perdana Menteri Malaysia @NajibRazak #1Malaysia #TolakPR #TolakFitnah


Biadap !!

Itulah perkataan yang sesuai sekali ditujukan kepada orang-orang asing yang berkumpul dan membuat kecoh di perkarangan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN), Putrajaya semalam.

Dalam perancangan asal mereka (penganjur) semalam telah menyebarkan kiriman sms kepada semua pendokong LBGT seperti kandungan di bawah ;

"Duduk Bantah rakyat Malaysia yg masih belum mendapat status warganegara #Stateless esok 12/12/12 jam 10pg di JPN Putrajaya. Pakai pakaian putih. - Anjuran LFL."

Perancangan awal mereka mahu duduk & bantah sahaja di JPN. Namun apabila terdapat replika kad pengenalan pemastautin tetap dengan menamakan Najib A/L Razak, saya amat amarah akan hal ini.

(A/L = Anak Lelaki)

Najib Razak tu sapa?

Bapak mertua Anwar ker?
Adik ipar Lim Guan Eng?
Sedara mara Karpal Singh?

Kurang ajar punya bangsat !!

Jangan sesekali jadi kurang ajar dengan mempermainkan nama seorang Muslim dan tambahan lagi beliau seorang Perdana Menteri yang harus dihormati.

Jangan jadi golongan yang bangsat dengan sesuka hati menggelar pemimpin negara sedemikian rupa. Kerana manusia bernama Najib Tun Razak inilah para demontrans ini dapat berkumpul secara aman di Putrajaya.

Kerana pemimpin inilah, mereka yang berkumpul di Putrajaya pagi ini tidak direman oleh pihak berkuasa dan kerana manusia ini jugalah mereka bebas menyuarakan apa-apa pendapat waima ia menyentuh sensitiviti kaum di sini. Jangan kerana rasukan nafsu yang terlalu taksub membenci kerajaan menyebabkan Perdana Menteri rakyat ini dijadikan mangsa perkauman oleh orang-orang bangsat.

Ingat wahai puak bangsat ! Taraf kamu belum setanding warganegara, oleh itu jangan kurang ajar dengan menghina PERDANA MENTERI kami !!

Sambungan bahagian II


Update via My BlackBerry® Smartphone Powered By Barisan Nasional

Post a Comment

0 Comments