Full Width CSS

Hanya Kerana Anak Bernama Aisyah, Dibakar Di Dalam Oven Dan Dibunuh Di Hadapan Bapa #1Malaysia #TolakKeganasan



Tidak adakah ada hati yang akan menangis bila melihat situasi saudara kita di Iraq dan kita di Malaysia menyokong pemimpin sokong pemimpin Syiah ???Tidak adakah hamba Allah yang akan menghulur doa untuk menyelamatkan para penduduk Iraq yang dimuliakan Allah dengan keturunan Rasulullah saw terutama Qutub Syeikh Abdul Qadir Al Jilani ???

Tidak adakah kalangan kita yang akan bangkit menentang dengan pena di alam maya kejahatan Syiah ini dengan harapan tidak ada generasi kita terpengaruh dengan fahaman songsang ini ???

Allah selamatkan mereka. Amin Amin Amin.

Sumber : PPC

Ulasan : Di Malaysia ini, kita masih mampu bersyukur kerana walaupun hidup di dalam kepelbagaian kaum & etnik namun masih boleh menghirup udara segar serta terhindar daripada ketakutan ancaman bunuh dan pelbagai lagi.

Semoga Allah merahmati saudara² kita yang tertindas di luar sana dan berharap Allah terus merahmati kita sebagai rahmat yang berkekalan.

Post a Comment

1 Comments

  1. secara peribadi saya amat membenci syiah, syiah yg mengkafirkan sahabat Nabi yg dijamin syurga ..syiah yg menggali kubur para sahabat di Baqi , syiah yang mengatakan al quran itu 40 juz, malangnya Nabi wafat sebelum Jibrail sempat bawa turun kerana Jibrail lupa ! makanya quran itu 30 juz!
    syiah yang membakar hidup2 para sunnah, merogol para gadis ASWJ, yang mengubur hidup2 pemuda Sunnah hanya kerana dia mengatakan La Ilaha IlallaH !

    aku sanggup hancur demi pertahan ASWJ, aku sanggup lebur demi ASWJ , aku sanggup jadi pengembom berani mati demi kemuliaan ASWJ !

    sesiapa yang menyokong syiah adalah musuh aku dunia dan akhirat !

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..